Otázka

  • 0

kde najdem pripomienky k smarthome? po 2mesiacov pouzivanie viem dat niekolko nedostatkov.. a najst riesei je dost obtiazne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

35 odpovedí na túto otázku

  • 0

ake nove neduhy ste na smart home nasli?

 

ja mam niekolko:

- datova spotreba centraly ani nie za mesiac viac ako 6000MB !!!! samozrejme mam otom aj log z zariadenia ktore monitoruje presne pocet MB nie ako zariadenia pouzivane spoocnostou telekom kde som sa niekolkokrat dotazoval na log a certifikat z merania zariadeni ktore pouzivaju na pocitanie dat a podla zakona h musia mat!! samozrejme odpoved genia pracujuceho pre telekom "nase zariadenia meraju presne nikto sa nestazoval.." zakonny certifikat nepredlozil atd. proste banda komunisticka prehnita

- stale pretrvavajuca neschopnost zobrazovat aktualna spotrebu v app

- pretrvavajuci problem v app kde nezobrazuje celkovu spotrebu a nezobrazuje tzv. "smart zasuvky"

- produktak radil nech zasuvky odmazem z centraly a vyresetujem a napairujem nanovo, ze to garantuje ze bude fungovat, ano mal pravdu, akurat nevedel? alebo zamerne nepriznal chybu ze ich smarthome app alebo zasuvky su na... takze vsetko fungovalo do restartu centraly!

- reklamacne oddeleie k smarthome totalne fiasko - po 5dnoch riesenia preco neukazuje app zasuvky z mojej centraly (skusali na vlastnych zariadeniac dal som pristup) skonstaovali chybna centrala, nech idem na kamennu predajnu nech mi daju novu centralu na vymenu... ...samozrejme v kamennej predajni ma vysmial pracovnik ze ziadne taketo zariadenia nedrzia a ani nebudu drzat a ze smart home vymenu centraly ma prist kumne technik a vymenit !!!

- nakoniec som centralu vymenil (znamy si objednal tak som zobral jeho novu a jemu som dal moju) pol dna som vsetko programoval nanovo aj ked centrala ma v nastaveniach vymenu centraly vratane backup (totalne nefunguje) cuduj sa svete vsetko bezalo krasny tyzden odvtedy nanajvys 5-6 super spickovych smart zasuviek najlepsich na trhu vybranych pre slovensky trh najlepsimi odbornikmi z telekomu (to uz je samo o sebe pocta)

- app samozrejme na iphone X nefunguje neviem zmenit teplotu v nastaveniach v dlhodobych (cez miestnost teplotu zmenim ale tato zmena je kratkodoba), 

- app pre X je takmer nepouzitelna kedze 1/3 obrazovky nevyuziva bravo, seriaona spolocnost ktora predava oba produkty by si take nieco ustrazila, zamestnanci ktory vnej pracuju a maju aspon trochucharakteru alebo ucty k samemu sebe uz sami mali dane nedostatky riesit a ak su limitovany neakou vyssou mocou, tak vramci sebareflexie a ucte k samemu sebe opustiti danu spolocnost, kedze tak necinia su zodpovedny v plnej miere..

Screenshot 2017-11-17 08.33.20.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

čakal som na tie nové zariadenia a hlavne na hlavice k radiátorom, ale nevidím tam, či je možné s nimi aktivovať vykurovací kotol, resp. iné zariadenie ktoré by komunikovalo s kotlom. Viete mi niekto poradiť, či to funguje? Inak by boli vhodné iba pre bytovkárov s ÚK.

poradim ti laicky ako to funguje napr umna, mam kotol a na kazdom radiatore mam termohlavicu ak su hlavice "otvorene" kotol "kuri" ide **piip** do radiatorov ak su vsetky hlavice uzavrete kotol "kuri" stale ale zisti ze teplota na vratke do kotla je vysoka sa vypne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

čakal som na tie nové zariadenia a hlavne na hlavice k radiátorom, ale nevidím tam, či je možné s nimi aktivovať vykurovací kotol, resp. iné zariadenie ktoré by komunikovalo s kotlom. Viete mi niekto poradiť, či to funguje? Inak by boli vhodné iba pre bytovkárov s ÚK.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kedy bude aktualizacia aplikacie? mam objednane nove zariadenia z vasej ponuky a predpokldam ze mi budu nanic ak nebude aktualizacia app....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

spytame sa na hodine otazok - vraj bude buduci tyzden

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze nove zariadenia budu dostupne od 21.augusta 2017 predpoklad je ze aj appka bude dostupna odvtedy..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Ahojte,

aj na túto otázku sa môžete opýtať na hodine otázok, ktorú pripravujeme.

Aké zariadenia pribudli do ponuky?

Exteriérová kamera na sledovanie domova aj v exteriéri. Krytie IP65 ochráni pred dažďom, snehom, prachom. Kamera disponuje 720p snímačom, detektorom pohybu a nočným videním na vzdialenosť 5 metrov, vďaka čomu zachytí všetky potrebné detaily. Kameru je možné pripojiť cez ethernet alebo WiFi.

Radiátorová hlavica ako náhrada za štandardnú hlavicu na bežnom radiátore ponúkne prehľad a kontrolu nad teplotou v jednotlivých miestnostiach aj na diaľku. Teplotu v každej miestnosti môže používateľ jednoducho regulovať manuálne alebo automaticky cez aplikáciu Magenta SmartHome. Nastavenie scenárov vykurovania umožní úsporu energií napríklad vďaka zníženiu teploty v miestnostiach počas noci alebo neprítomnosti, či automatickej úpravy teploty pri otvorenom okne.

Ovládač radiátorových hlavíc pre jednoduchý prehľad o teplote a vlhkosti v miestnosti a rýchle ovládanie radiátorových hlavíc.

Vodný senzor stačí umiestniť na miesto, kde je riziko úniku vody - pod umývadlo, práčku, kotol a podobne. Vodný senzor včas upozorní a zabráni tak vytopeniu alebo nežiaducemu úniku vody. Využitie nájde aj pri sledovaní hladiny vody, napríklad v nádržiach na dažďovú vodu či septikoch.

Bezdrôtový sieťový reproduktor Sonos Play:1 pre prehrávanie hudby vo vysokej kvalite s množstvom pokročilých funkcií, ktorý vďaka prepojeniu s ďalšími zariadeniami Magenta SmartHome ponúka široké možnosti využitia v domácnosti (štekanie psa pri zaznamenaní pohybu pri dverách, prehrávanie bežných zvukov domácnosti v čase neprítomnosti a podobne). Možné prepojiť aj so službou Deezer a ďalšími streamingovými platformami.

Inteligentný vypínač pre ovládanie SmartHome zariadení alebo rýchle zapnutie celých scenárov jediným kliknutím.

Koľko to stojí?

Zariadenia je možné tak ako doposiaľ vziať na mesačné platby alebo za jednorazový poplatok.

Exteriérová kamera: 5,99 mesačne / 149,99 jednorazovo

Radiátorová hlavica: 2,99 mesačne / 49,99 jednorazovo

Ovládač radiátorových hlavíc: 2,99 mesačne / 49,99 jednorazovo

Vodný senzor: 1,99 mesačne / 44,99 jednorazovo

Sonos Play:1: 8,99 mesačne / 229,99 jednorazovo

Inteligentný vypínač: 1,99 mesačne / 39,99 jednorazovo

Zmeny nielen v hardvéri: nové vylepšenia aj v aplikácii

Zmien sa dočkala aj mobilná aplikácia Magenta SmartHome, ktorá slúži na komunikáciu používateľov s domácnosťou, jej ovládanie a správu. Do aplikácie pribudnú všetky nové zariadenia a kombinácie scenárov, zjednoduší sa registrácia. Upgradu sa dočká aj používateľské rozhranie, ktoré je zjednodušené, ponúkne intuitívnejšie ovládanie a nové ikony.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toho vratnika som trosku nepochopil, preco to nedali, niekde sa mi zda, ze som zahliadol, ze to slubili,ze coskoro. Pochybujem ze teraz do vianoc pridaju nieco nove 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

dik za link, appka pre iOS este nedosla na aktualizaciu, zariadeia potesili, skoda toho vratnika ze nedali tiez do ponuky a este aj poplachovu sirenu mohli dat nech sa da vytvorit plnohodnotny bezpecnostny system. na stranke telekom.sk este ponuka nieje :)

Editoval/-a pmaster777
aktualizacia

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @pmaster777,

ak všetko pôjde podľa plánov, tak sa hodiny otázok dočkáš ešte tento mesiac. Pracujeme na tom, aby to bolo čo najskôr a ja verím, že Ťa potešia aj nové zariadenia. 

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Ahoj @pmaster777,

pripravujeme na Fóre hodinu otázok k téme Smarthome a túto otázku Ti zodpoveie priamo produktový manažér Smarthome.

Pekný deň

Matej

ako stou hodinkou k smarthome uz je tomu mesiac a nietjej? dalsi mesiac presiel  cize uz viac ako 4 odkedy bolo slubovane ze budu nove zariadenia COSKORO a ziadne nove zariadenia, ziadna zmienka nic.. je smart home od tlekomu uz zapovedany produkt, klientit ktory nateraz su s smarthome su iba testovaci pre ine trhy? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Keďže USB router nie je podporovaný, tak som ho vymenil za wifi 3g mobil modem. To by aj fungovalo, ale vznikol nový problém, neviem teraz pripojiť hue bridge k centrále. Skúšal som to vyhľadať automaticky a aj manuálne. Pritom bridge funguje cez originál philips hue apku. Myslim si, že je to kvôli tomu, že to mám napojené na inej sieti. Máte s tým niekto skúsenosti?

ano je to preto ze si na inej sieti

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keďže USB router nie je podporovaný, tak som ho vymenil za wifi 3g mobil modem. To by aj fungovalo, ale vznikol nový problém, neviem teraz pripojiť hue bridge k centrále. Skúšal som to vyhľadať automaticky a aj manuálne. Pritom bridge funguje cez originál philips hue apku. Myslim si, že je to kvôli tomu, že to mám napojené na inej sieti. Máte s tým niekto skúsenosti?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • -1

Ahoj @pmaster777,

pripravujeme na Fóre hodinu otázok k téme Smarthome a túto otázku Ti zodpoveie priamo produktový manažér Smarthome.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 Matey, kedy budu nove zariadenia? pisal si ze ze coskoro a uz je tomu takmer viac ako 3 mesiace, polozil som ti tuto otazku pred mesiacom a si ma zignoroval..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

 

@oxxiss,

momentálne nie, no do budúcna zvažujeme aj videovrátnika. Čoskoro pridáme ďalšie senzory a zariadenia, budeme o tom informovať :) 

Matey, co znamena coskoro? od tohoto postu uz preslo 50dni a nic nove nezhladam ani na stranke ani individualne ponuky mailom a ani reklamu ze nieco bude..

Editoval/-a pmaster777
adresacia citacie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MSM skoda ze nefunguje  ten USB modem mohlo mat dane riesenie aspon jeden plus, ja uz zvazujem ze prejdem na alternativnu hlavnu jednotku hlavne koli blbej app a permanentnemu vypadku-nedostupnosti zariadeni aj po doplneni dalsich a dalsich udajne repeatrov-smartzasuviek (mozno ze tie zasuvky su repeatre no centrala a jej soft to nedokazu v zasuvkach aktivovat) aku maju spotrebu smart zasuvky ak su v offline rezime? funguju ako repeater smart zasuvky ak su offline? ako moze usetrit smarthome zasuvka el. ak permanentne odobera el. resp. ako moze fungovat ako repeater ked je v offline rezime bez spotreby?  toto je zasadna otazka k smart zasuvkam a ich udajnej funkcionalite repeatru a vyhodnosti ich nasadanie z dovodu setrenia el.

PS: ma niekto zvas vyskusane alebo pouziva niekto fibaro? neake  porovnanie by sa hodilo fibaro ako higend a smarthome ako lowend basic  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak som dokúpil usb stick Huawei E33.. aktuálne ponúkaný v telekome. A samozrejme to nefunguje. Zo začiatku to vyzeralo, že vyhľadáva sieť, ale po pár hodinách ma to prešlo a zapojil som znovu centrálu cez kábel. Na druhý deň som to znovu vyskúšal a centrála sa už ani nesnažila vyhľadávať sieť, iba blikala na červeno. Chcel som sa poradiť na help desku "pôjde to" ale, po troch dňoch počúvania ich hudby a čakania na spojenie s operátorom som to vzdal. Mohli by zaradiť do repertoáru aj iné skladby. Viete niekto poradiť, čo nie je v poriadku? Na tom usb som zrušil pin kód a vyskúšal som to cez PC, kde to fungovalo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

kedy uz pridu nove zariadenia? neak sa to natahuje..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podla mna USB-net bude fungovat a podpora z strany telekomu je zarucena kedze quivicom je defacto telekom nakolko inak sa ani quicom centrala neda pouzivat iba s app od telekomu, ziadnu inu som nenasiel..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

záloný zdroj. asi  nič iné ti nepomôže. 
pokkiaľ ide o výpadok internetu tak pri tej  QIVICON Home Base 2 (neviem či sa dodávaju aj iné) je na zadnej strane 2x USB port. Jeden by mal byť určený pre modem ako záloha pri výpadku a ten ďalší by mal byť na rozšírenie konektivity pre smart home zariadenia (pokiaľ niečo tá základňa nepodporuje) 
do akej miery sú tieto funkcie podporované priamo Telekomom neviem posúdiť. 
(prikladám časť z anglického manuálu QIVICON Home Base 2)

home.base.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar