problem s prichadzajucimi hovormi

Otázka

  • 0

Dobry den, rada by som vedela dovod preco uz dva dni sa mi nikto nemoze dovolat. Cislo som si preniesla z O2 k vam. O2 kartu mi uz vypli vcera rano a vasa SIM karta akoby zmetkovala skusala som ju prekladat do troch telefonov. A vsade to iste takze nemam ziadne blokovanie prichadzajucich hovorov. Vcera pocas celeho dna ked niekto volal ukazovalo len nezname cislo a kedze robim v terene pochybujem ze mi vsetci volali s Clirkom no a vecer uz sa mi nedalo vobec dovolat hned vypynalo telefon ani nemukol. Vada trva aj nadalej. Bola by som rada keby sa to cim skor napravilo !!Dakujem Veronika 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Dobrý deň, presne takýto istý problém mám aj ja a rada by som ho už vyriešila pretože už to trvá pár dní a na zákaznícku linku sa nemôžem dovolať, z dôvodu veľkého počtu volaní. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

CLIP (Calling Line Identification Presentation) - Identifikácia volajúceho účastníka

Služba CLIP  zabezpečuje, že na displeji svojho mobilného telefónu uvidíte telefónne číslo volajúceho, pokiaľ nemá aktivovanú službu CLIR (zamedzenie zobrazenia telefónneho čísla).

Ak máte uložené telefónne číslo volajúceho v pamäti mobilného telefónu alebo SIM karty aj s jeho menom, potom uvidíte priamo meno volajúceho.

Pri paušálnom programe si môžete službu aktivovať:

  • prostredníctvom bezplatnej Zákazníckej linky Telekom 0800 123 456
  • na stránke www.telekom.sk v záložkach Môj Telekom - Služby
  • písomne na našej poštovej adrese
  • e-mailom cez formulár Napíšte nám
  • v ktorejkoľvek predajni Telekom
  •  
  • Alebo poslať na 12323 sms v tvare CLIP ZAP 

    Služba CLIP je spoplatnená 4,99€

  •  

    V prípade nedostupnosti treba kontaktovať operátora telefonicky, cez chat, FB 

    https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam

     

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno presne tak služba CLIP to som si už vyriešila sama keďže som googlila 4dni v čom je vlastne problem. V Tcome mi pánko nevedel pomôcť tak mi  radšej dal ďalšiu SIM kartu, kde ten problém naďalej pretrvával….akoze dosť ma to vytocilo z akého dôvodu som mala sluzbu deaktivovanu ???? A teraz mi bude zauctovany poplatok cca 5€ kto kde sme??? ?? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Služba CLIP je k paušálom spoplatnená.  Záleží od zvoleného programu, niekedy ju zákazník dostane zadarmo.

Problém s hovormi je vyriešený, alebo naďalej pretrváva?

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Je to smutné ?,že v dnešnej dobe je clip spoplatnené v Telekome. Ja,keď som prechádzal z O2 do Telekomu pred takmer 17 mesiacmi,tak clip som mal zadarmo..

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Neskutocna firma tento Telekom, spoplatenie clip za 5 € ? :D 

Som u nich jeden den a uz som to trpko olutoval!!   Maju same spinave zavadzajuce praktiky,  od pociatocneho prenosu cisla, az po tento "zazrak" s nazvom CLIP !!!

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je choré v dnešnej dobe spoplatniť CLIP.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar