Inkaso

Otázka

  • 0

Menila som banku, potrebovala by som udaje pre inkaso. Dakujem. Cislo uctu je: SK42 8330 0000 0027 0120 0629 Nazov uctu: Peter Horváth

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Zmenu banky je potrebné nahlásiť na pobočke TM

Inkaso je potrebné aktivovať v prvom kroku osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre. Je dôležité, aby súhlas na inkaso zriadil a podpísal majiteľ bankového účtu, z ktorého budú úhrady faktúr realizované. Súhlas na inkaso (SEPA mandát) sa v Telekome považuje za aktívny dňom jeho podpisu. V tlačive „Súhlas na inkaso v SEPA“, ktoré platiteľ obdrží, bude uvedené číslo súhlasu na inkaso (UMR) a identifikátor príjemcu (CID Telekomu).

Zákazník alebo platiteľ je následne povinný informovať svoju banku a zadaný súhlas na inkaso aktivovať aj v banke (informovať ju o CIDe a UMR, ktoré Telekom poskytne pri zriadení súhlasu na inkaso).

Platby budú inkasované na účet Telekomu v závislosti od banky, z ktorého sa platba inkasuje, a to nasledovne:

  • VÚB: SK20 0200 0000 0023 1409 3958
  • Tatra banka: SK28 1100 0000 0026 2874 0740
  • Slovenská sporiteľňa: SK57 0900 0000 0006 3373 8777
  • ČSOB: SK58 7500 0000 0000 2550 5443

V prípade, že ste klientom inej banky, platby budú inkasované na vyššie uvedený účet v Tatra banke.

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zmenu banky je potrebné nahlásiť na pobočke TM

Inkaso je potrebné aktivovať v prvom kroku osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre. Je dôležité, aby súhlas na inkaso zriadil a podpísal majiteľ bankového účtu, z ktorého budú úhrady faktúr realizované. Súhlas na inkaso (SEPA mandát) sa v Telekome považuje za aktívny dňom jeho podpisu. V tlačive „Súhlas na inkaso v SEPA“, ktoré platiteľ obdrží, bude uvedené číslo súhlasu na inkaso (UMR) a identifikátor príjemcu (CID Telekomu).

Zákazník alebo platiteľ je následne povinný informovať svoju banku a zadaný súhlas na inkaso aktivovať aj v banke (informovať ju o CIDe a UMR, ktoré Telekom poskytne pri zriadení súhlasu na inkaso).

Platby budú inkasované na účet Telekomu v závislosti od banky, z ktorého sa platba inkasuje, a to nasledovne:

  • VÚB: SK20 0200 0000 0023 1409 3958
  • Tatra banka: SK28 1100 0000 0026 2874 0740
  • Slovenská sporiteľňa: SK57 0900 0000 0006 3373 8777
  • ČSOB: SK58 7500 0000 0000 2550 5443

V prípade, že ste klientom inej banky, platby budú inkasované na vyššie uvedený účet v Tatra banke.

Potrebujem to isté. Zmena iban v inkase. Nechápem, v dnešnej dobe prečo nemôže byť mandátna zmluva k stiahnutiu na webe. V ZSE  (tam to majú!!!)  bez problémov som online všetko vybavil. Zmluvu pošlem poštou, v banke povolenie  zadám cez iban. Okrem cesty na poštu (podací hárok elektronicky vyplnený!!!) je to za 10 minút vybavené.  ¬¬   Inak som spokojný so službami. Mozoli Ondrej

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Zmenu banky je potrebné nahlásiť na pobočke TM

Inkaso je potrebné aktivovať v prvom kroku osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre. Je dôležité, aby súhlas na inkaso zriadil a podpísal majiteľ bankového účtu, z ktorého budú úhrady faktúr realizované. Súhlas na inkaso (SEPA mandát) sa v Telekome považuje za aktívny dňom jeho podpisu. V tlačive „Súhlas na inkaso v SEPA“, ktoré platiteľ obdrží, bude uvedené číslo súhlasu na inkaso (UMR) a identifikátor príjemcu (CID Telekomu).

Zákazník alebo platiteľ je následne povinný informovať svoju banku a zadaný súhlas na inkaso aktivovať aj v banke (informovať ju o CIDe a UMR, ktoré Telekom poskytne pri zriadení súhlasu na inkaso).

Platby budú inkasované na účet Telekomu v závislosti od banky, z ktorého sa platba inkasuje, a to nasledovne:

  • VÚB: SK20 0200 0000 0023 1409 3958
  • Tatra banka: SK28 1100 0000 0026 2874 0740
  • Slovenská sporiteľňa: SK57 0900 0000 0006 3373 8777
  • ČSOB: SK58 7500 0000 0000 2550 5443

V prípade, že ste klientom inej banky, platby budú inkasované na vyššie uvedený účet v Tatra banke.

Aktivovat inkaso sa da len osobne v T centre? Neda sa to mailom. Potreboval by som UMR.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte,

o aktiváciu inkasa je už možné požiadať aj telefonicky na linke 0800 123 456, alebo mailom na adrese office@telekom.sk

Pekný deň

Terka

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar