Inkaso

Otázka

  • 0

Menil som banku, potreboval by som udaje pre inkaso. Dakujem. Moje cislo uctu je: SK42 8330 0000 0027 0120 0629

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Zmenu banky je potrebné nahlásiť na pobočke TM

Inkaso je potrebné aktivovať v prvom kroku osobne v ktoromkoľvek Telekom Centre. Je dôležité, aby súhlas na inkaso zriadil a podpísal majiteľ bankového účtu, z ktorého budú úhrady faktúr realizované. Súhlas na inkaso (SEPA mandát) sa v Telekome považuje za aktívny dňom jeho podpisu. V tlačive „Súhlas na inkaso v SEPA“, ktoré platiteľ obdrží, bude uvedené číslo súhlasu na inkaso (UMR) a identifikátor príjemcu (CID Telekomu).

Zákazník alebo platiteľ je následne povinný informovať svoju banku a zadaný súhlas na inkaso aktivovať aj v banke (informovať ju o CIDe a UMR, ktoré Telekom poskytne pri zriadení súhlasu na inkaso).

Platby budú inkasované na účet Telekomu v závislosti od banky, z ktorého sa platba inkasuje, a to nasledovne:

  • VÚB: SK20 0200 0000 0023 1409 3958
  • Tatra banka: SK28 1100 0000 0026 2874 0740
  • Slovenská sporiteľňa: SK57 0900 0000 0006 3373 8777
  • ČSOB: SK58 7500 0000 0000 2550 5443

V prípade, že ste klientom inej banky, platby budú inkasované na vyššie uvedený účet v Tatra banke.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar