Nechce mi otvoriť políčko s faktúrami

Otázka

  • 0

Ja už fakt nerozumiem tomuto telekomu. Po prihlásení mi nechce zobraziť faktúry, vraj nemám oprávnenie či čo. Skúšala som robiť ten ich postup ako to opraviť, ale akosi to stále nefunguje. Nedokážem zaplatiť faktúru, pretože mi neprišiel ani email s údajmi, na ktoré mám peniaze poslať. Čo mám teda podľa vás urobiť? 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

Áno, ale aj tak to nešlo...žiaľ, nepoznám svoj ID kód a ani neviem kde ho nájdem, čiže som dala SMS kód, ale nešlo to. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ID kod su posledne 4 cisla PUK kodu. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to je pekna blbost, preco by pre pripojenie produktu nemalo byt jedno ci pouzijem SMS kod alebo ID kod - v informaciach sa pise ze ID kod sa prideluje na spravovanie viacerych SIM kariet pokial je jeden majitel (firma a pod).  To mam akoze teraz hladat Puk kod  ak to naozaj  tak funguje tak je to chore

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prečo nikto nedvíha na infolinke ked už volám asi 100 000x ?Nechápem to.zadala som si heslo na elektronickú poštu a nefunguje to heslo,nechápem ako to je možné 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som zabudla heslo na moje faktúry a teraz mi prišla dosť vysoká, neviete ako ho zmeniť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar