Kolko trva riesenie uplneho vypadku?

Otázka

  • 0

Statisticka otazka: Kolko trva vyriesenie uplnej straty pripojenia?

Nahlasene to mam vcera rano, uplna strata DSL predvcerom vecer, ako keby bol seknuty kabel.

Na linke povedal, ze mi daju vediet, ci sa to da vzdialeno, alebo bude vyjazd. Restart portu nepomohol, to skusil hned.

Dosla len SMS, ze chyba sa riesi a standardne to bude do 3 dni. Neboli spomenute pracovne dni.

Odvtedy ziaden kontakt, DSL linka je stale hlucha. Obavam sa, ze sa na tie 3 dni zvysoka vykaslali..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

 standartne to byva do 3 dni ale pracovnych, teraz je vikend a zda sa mi ze technici cez vikend nerobia, mozno iba v sobotu v surnych pripadoch na druhej strane mozno je tvoj problem rozsiahlejsieho charakteru a preto to moze trvat dlhsie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

technicka podpora robi na dialku ale realne technici sa mi tiez zda ze robia len cez tyzden, NIektore veci ti vedia vyriesit aj cez linku na niektore treba vyjazd. Niektore veci na vyjazde sa vyriesia za hodinu a neiktore ani za tyden - je to velmi vseobecne 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @mafiaa,

odpoveď od @filipec12 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som aj zabudol zareagovat, ako to dopadlo.
Na moje mile prekvapenie mi este v sobotu zavolal technik a nasledne do pol hodiny prisiel - ano v sobotu.
Chyba bola na stlpe, kde sa zbiehali viacere kable, uplne prerusene spojenie.
Po oprave som mal este par dni vyvolavaciek s poruchovou linkou, pretoze pri snahe zistit, ci sa nejedna o nestabilitu, znizili profil a nedali ho nazad.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@filipec12 Vratili. Po zavolali znovuotvorili ten ticket a potom mi volala baba od technikov a nastavila to na povodne hodnoty.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar