Pyta predplatenie po registracii

Otázka

  • 0

Bol som registrovanym uzivatelom Deezeru. Po ukonceni sluzby zo zmluvy dal som si rocne predplatne 2,99€/mes., co bolo cez SMS od Telekomu potvrdene o uspesnosti. Deezer vsak nadalej pyta predplatenie a neumoznuje mi prehravat skladby bez reklam. Aj po odhlaseni a znovuprihlaseni. Prehrava piesne v nahodnom poradi, teda je rezime demo. 

Nikde na nete nie je postup ako sa dostat do predplateneho rezimu, ken vseobecny postup pre tych, ktori registrovani este neboli. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @19Marcel75,

musíš sa odhlásiť zo svojho konta. 

Ak si v mobilnej aplikácii, nestačí zatvoriť aplikáciu - musíš ísť do MOJA HUDBA - NASTAVENIA - SPRAVOVAŤ MOJE KONTO a ODHLÁSIŤ SA. Následne vypneš aplikáciu. 

Po otvorení aplikácie sa Ti zobrazí obrazovka, kde je magentové T s textom ,,Telekom Zákazník? Aktivuj si predplatné,,

Následne zadáš, že si ,,Mobile Customer,, potom zadáš telefónne číslo a následne pôjdeš na ÚŽ MÁM KONTO DEEZER a prihlásiš sa tou istou emailovou adresou, ktorú si používal doteraz. 

Ak ideš cez web, tak sa najprv musíš odhlásiť z konta (v ľavom menu na Moja Hudba / Odhlásiť sa). Po odhlásení pôjdeš na adresu www.deezer.com/sync/telekomsk a v kroku, keď sa stránka spýta, či máš existujúce konto, tak tam zadáš mailovú adresu a heslo. Potom si už stránka vypýta mobilné číslo, ku ktorému je Deezer aktivovaný. Následne Ti príde 4 miestny kód, ktorý zadáš v poslednom kroku do stránky a konto máš opäť aktívne.

Ide o klasický postup, ako sa znovu prihlásiť do konta.

Pekný deň

Matej  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vyskusaj sa akokeby znovu zaregistrovat a tam uved, ze konto uz mas a prihlas sa , takto by to malo fu ngovat 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To som skusil hned, ale ani tak. Akurat mam dve konta... 

Telekom v navode uvadza, ze mam pri registracii uviest tel. cislo. To mi vsak nezoberie, lebo zly format mailovej adresy. S novou mail adresou vytvorim len novy ucet ?. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Problém je, ze po odhlaseni a vypnuti appky a znovu zapnuti mi vyhodi nasl. obrazovku. Ziadne T logo. ? Vid priloha. 

Stale dokola. Uz som skusil zresetovaz aj iPhone. Ufff

M. 

IMG_2162.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ked dam prihlasit sa, tak moznost FB, G+, alebo mail a heslo. 

IMG_2163.PNG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To iste robi aj po vymazani a znovunainstalovani appky. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar