Magio Go na fakture

Otázka

  • 0

Dobry den,

rada by som sa informovala, preco mi je uctovane Magio Go, ked ho nepouzivam a nikdy som ani nepouzila. Na koho sa mozem obratit, kedze s Vasimi operatormi sa telefonicky neda spojit? Zaroven si tuto sluzbu neprosim, nikdy som si ju ani neprosila a nikde som si ju ani neaktivovala.

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

@p0903565385 - vybavené :)

Pekný deň

Matej

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @p0903565385,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje číslo, preverím to.

Ďakujem

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze potom ti to zjavne aktivovali k pausalu, najlepsie bude ked im zavolas alebo napises a oni ti to deaktivuju, musis skusat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

TV mam cez uplne ineho operatora, takze ano vyuzivam Tv ,ale znovu nie Magio Go! Plus nikdy som neziadala o jeho aktivaciu, neprosila o zaslanie ID kodu formou sms ani nic podobne. V telefone, nemam stiahnute ani potrebne veci k tomu, aby mi to islo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar