Magio Go na fakture

Otázka

  • 0

Dobry den,

rada by som sa informovala, preco mi je uctovane Magio Go, ked ho nepouzivam a nikdy som ani nepouzila. Na koho sa mozem obratit, kedze s Vasimi operatormi sa telefonicky neda spojit? Zaroven si tuto sluzbu neprosim, nikdy som si ju ani neprosila a nikde som si ju ani neaktivovala.

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

@p0903565385 - vybavené :)

Pekný deň

Matej

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

TV mam cez uplne ineho operatora, takze ano vyuzivam Tv ,ale znovu nie Magio Go! Plus nikdy som neziadala o jeho aktivaciu, neprosila o zaslanie ID kodu formou sms ani nic podobne. V telefone, nemam stiahnute ani potrebne veci k tomu, aby mi to islo.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

takze potom ti to zjavne aktivovali k pausalu, najlepsie bude ked im zavolas alebo napises a oni ti to deaktivuju, musis skusat

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @p0903565385,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje číslo, preverím to.

Ďakujem

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar