Otázka

  • 0

Ahoj, chcem sa opýtať, už mesiac je tomu čo som zaplatila dlžnú sumu za faktury a stále ma nezapli do plnej prevádzky..ešte k tomu všetkému mi prišla faktura za mesiac 16,99 € a to som neminula ani tuk...rada by som vedela ako to je  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj, skončila Ti viazanosť ? Pokiaľ paušál nezrušíš alebo nezmeníš naďalej ho môžeš využívať ale treba platiť faktúry. Čo znamená plná prevádzka?  Skús poslať kopiu dokladu na pohladavky.mob@telekom.sk alebo kontaktovať operátora na čísle 12313 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

uplne naj bude ked na to cislo rovno zavolas a poinformujes sa, tam ti to povedia uplne presne

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar