(ne)prenesené číslo

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

dnešným dátumom sa mi malo preniesť tel.č. od iného operátora k Vám. Vymenila som si kartu a zistila som, že mi nezostalo moje predošlé číslo, ale mám nové číslo.... Keď telefonujem, tak mi na displeji ukazuje hlášku: "Podmienené presmerovanie hovorov aktívne"... Ako sa prosím dopracujem k môjmu pôvodnému číslu? Ďakujem, Barbora

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Prenos čísla cez internet

Svoje mobilné telefónne číslo si môžete jednoducho preniesť z pohodlia domova cez internet.

  1. Stačí vyplniť formulár na stránke www.telekom.sk/volania/prenos-cisla
  2. V priebehu 3 pracovných dní vás budeme telefonicky kontaktovať kvôli overeniu údajov a výberu paušálneho programu, prípadne aj mobilného telefónu.
  3. Následne vám kuriérom bezplatne doručíme potrebné dokumenty na podpis, SIM kartu aj mobilný telefón (ak ste si ho objednali). SIM karta s dočasným číslom už bude aktívna, takže ju môžete okamžite využívať.
  4. Do 4 dní po podpísaní dokumentov bude na vašej novej SIM karte prenesené vaše číslo. O stave prenosu vás budeme priebežne informovať prostredníctvom SMS.

Počas prenosu môžete vaše existujúce telefónne číslo využívať bez prerušenia, poplatky vám ešte vyúčtuje váš súčasný operátor. Zároveň od nás dostanete novú SIM kartu s dočasným číslom, ktorú môžete okamžite začať využívať a o dátume prenesenia budete informovaný formou SMS. V deň prenesenia čísla bude na vašej novej SIM karte funkčné vaše číslo, na ktoré ste boli zvyknutý.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @barusky2008,

odpoveď od @ASK som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar