MagioGO a ako je to s naharávaním?!

Otázka

  • 0

Ospravedlňujem sa, že odbočujem od momentálneho chaosu s prechodom na Chrome - sám patrím medzi tých, ktorí tento prechod postihol a zatiaľ sa mi nepodarilo spojazdniť MagioGO na PC, kde mi vo Firefoxe ako tak fungoval. Ale keďže som narazil na jednú zaujímavú vec, tak mi nedá nechať to len tak...

Prosím Vás, ako to je s tým nahrávaním v MagioGO? Od začiatku som si platil MagioGO Archív s väčším priestorom pre nahrávky a hoci sa pri nahrávkach vždy objavil problém a dokonca dlhý čas nahrávanie ani nefungovalo, narazil som práve dnes na príspevok užívateľa, ktorý píše o tom, že mu po prechode na Chrome nahrávanie bez problémov funguje. Keďže ešte okolo obeda som sa sám neúspešne pokúšal zadať nahrávanie cez appku tak som ostal prekvapený. Sadol som teda za PC a prišiel som na to, že nahrávanie v MagioGO nefunguje pre všetky kanály - napr. športové, niektoré dokumentárne... Keďže nahrávky som využíval najmä pri tých športových, doteraz som bol v tom, že nahrávanie na MagioGO už takmer rok nefunguje. Pri pokuse o nahrávku sa objaví možnosť zadať nahrávanie iba na Box, nie na GO.

Je to len ďalší z problémov MagioGO, alebo to je nejaká novinka, ktorú Telekom zaviedol? Pretože, žiadne obmedzenia nahrávania predtým na MagioGO neboli. Nikdy mi o tom nikto na zákazníckej linke nehovoril a ani na webe Telekomu sa mi nič o tom, že nahrávanie funguje len pre vybrané programy nepodarilo nájsť. O čom toto všetko vlastne je?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

0 odpovedí na túto otázku

Na túto otázku nie sú zatiaľ žiadne odpovede.

Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar