pomalý internet

Otázka

  • 0

Pred niekoľkými mesiacmi som si dal inštalovať pevný internet. Po jeho inštalácii som bol maximálne spokojný. Od tej doby spomaluje a spomaluje.  Už ho volám SLIMÁK INTERNET.  Len že, v poslednej dobe mi už ani nechce otvoriť žiadnu webovú stránku. Je to zúfalé !!!! A ešte nemajú hanbu a robia si reklamu, že zrýchlujeme.  Pravda je, že faktúry chodia rýchlo a pravidelne. Akurát nemám internet. Asi budem musieť zmeniť operárora. Počul som, že presne takýto internet majú v ULANBÁTÁRE v Mongolsku. Ak im prestanem za toto NIČ platiť, rýchlo na mňa pošlú vymáhačské firmy. Aha!! Asi toto je to zrýchlovanie.  Napísal som im aj mail. Vraj napíšte nám. Odpoveď nikde. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

8 odpovedí na túto otázku

  • 0

volaj technicku podporu a vysvetli im problem, kolko ti isiel net po zriadeni a aka je situacia teraz, su povinni tvoju situaciu riesit hlavne sa nenechaj odbyt a stale im volaj

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @moravciktibor,

ak ešte problém pretrváva, pošli mi do súkromnej správy Tvoje číslo a ja sa na to pozriem.

Ďakujem

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tiez to iste mam... Internet ktorý som maval uz neni internetom... aj teraz mam... Proste je to nehorazne ze buffer network mi aj nadalej ukazuje 700kb/s miesto 7mb/s ako kedysi... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a co tak zavolat na technicku podporu a spytat sa ich na to ? :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Taiger,

s daným problémom sa je potrebné obrátiť na linku technickej podpory na čísle 0800 123 777.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte kolegovia. Volal som technickú podporu. Zistili, že u nich v Telecome je všetko v poriadku. Poradili mi, vypnúť ruter /neviem, ako sa to správne píše/. Po jeho vypnutí a opätovnom zapnutí, asi po desiatich minútach, išiel internet opäť normálne. Tak že, na vine je asi ten ruter. Niekto mi povedal, vraj sa prehreje. Problém je v tom, že ešte nie je ani leto. Ako to bude fungovať v lete netuším. Za posledné dva týždne som ho vypínal na desať minút trikrát. Je to asi výrobok z Číny a nik mi pri inštalácii nepovedal, že bude pracovať len v mrazničke. Pýtam sa, čo robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ked prepojis Router a notebook alebo PC LAN kablom, cez kabel ti kolko ide net ?  ... alebo potom skus v nastaveniach routra zmenit vysielanie wifi siete, mozno ju mas na takom kanaly ako wifi siete v okoli a moze prichadzat k vzajomnemu ruseniu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar