0 Pridal March 6, 2017 Dobrý deň, po zapnutí streamu mi napíše codec cannot support. Viete mi poradiť čo s tým? nainštalované mám všetko čo treba.. ďakujem Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
1 Pridal March 14, 2017 Na Ubuntu vo Virtualboxe mi píše že načítava stream a tam to aj skončí. Asi by som chcel priveľa Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
1 Pridal April 18, 2017 Viete prečo nám to nefunguje? Telekom nastavil program tak, aby to fungovalo len pre pár vyvolených. A pre ostatných je tu Magio go Box za 69,99 Eur alebo za mesačný poplatok. Veď by ho mali dávať automaticky zadarmo komu to nejde. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
1 Pridal April 18, 2017 Situacia je asi taka: V piatok sa im zrejme pokazil nejaky system. Toto co teraz vidite je prehravac, ktory mal sluzit pre Firefox ako prechodna forma ked spustili vysielanie v Chrome. Preto tam pise tu hlasku, ze vysielanie je dostupne v tomto prehliadaci len do 31.3. Ten prehliadac je mysleny Firefox. Bohuzial v piatok museli ten prehravac (urceny pre Firefox) , ktory je obmedzeny poctom funkcnych kanalov a nastavenia kvality pouzit zrejme docasne aj v Chrome, preto vidite tu hlasku aj v Chrome. Ten prehravac nevyzaduje ani ziadne nainstalovane rozsirenie, ktore sa instalovalo do Chrome, mozte si to vyskusat. Nasadenie funkcneho prehravaca ma zrejme problemy. Naposledy tam pisalo "License check failed", cize kontrola licencie zlyhala a zrejme to nevedia opravit tak rychlo. V skratke, momentalne funguje len provizorne riesenie, ktore ide aj v Chrome aj vo Firefoxe, treba pockat. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
1 Pridal April 23, 2017 Na niektorom PC funguje, na niektorom nie. Takže pravdu môžete mať obaja. Mne teraz na domácom PC už nefunguje žiadna stanica v žiadnom prehrávači, bez ohľadu na nastavenie v hosts súbore. Pred týždňom išli aspoň niektoré stanice. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 mne zas píše: "This site can’t be reached" Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 stránka už vôbec nejde Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 pre istotu Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 telekom opat nesklamal Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 Tak som sa potešil, že konečne to pôjde na Chrome a už sa budem len spokojne kochať programom s doplnením DigiSport 5 a NovaSport 2... No tak nič, aspoň ma to prinútilo znova to MagioGO trocha otestovať, teda aspoň kým to fungovalo Svoje postrehy som napísal do inej témy... Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 nepochopim preco sa vzdy ma nejaky "balast" instalovat aby to islo, Keby sa tak pozreli trocha dalej od nosa, tak by to riesili uuuuuplne inak Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 (editované) Telekom opäť nesklamal, zase systém a je to Editoval/-a March 6, 2017 Michal Snopko odpoveď sa páči : 1 osobe Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 Komplikovaná inštalácia, nefunkčný web a nehovorím o neschopnosti sprístupnenia magiogo na window mobile Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 klasika zasa nic. stale my vyhadzuje Prihlasit, aj ked som prihlaseny a kanal nejde ziaden prepnem na iny znova prihlasit tak mozno nabuduce Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 6, 2017 klasika zasa nic. stale my vyhadzuje Prihlasit, aj ked som prihlaseny a kanal nejde ziaden prepnem na iny znova prihlasit tak mozno nabuduce Presne. S tym prihlasovanim som na tom rovnako. Nechape preco potrebujem 2 pluginy do chrome? A ta vrchna lista so zoznamom programov akoze komu je pohodlne takto prepinat programy? Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 codec cannot support -- presne to iste. tito ludia nevedia spravne pracovat v IT biznise. mozno garazova 2-dnova firma moze mat taketo problemy..ale telecom, sorry rusim sluzbu. katastrofa telekkom Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 môže sa nejaký admin vyjadriť... ved to viac nejde ako ide... mne zase polovica programov nejde... Halóoooo... či len na také základné otázky viete odpovedať... to sa už nesťažuje 1-2 ale ako vidím veľa ľudí... Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 už by mohol niejto z telekomu aj zareagovať?! Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 Ahojte,takže moje postrehy z noveho magio go cez chrome.Konfiguracia WIN10,antivirak Kaspersky,...a prislušny chrome :-). Inštalácia bez problémov.Všetky kanaly LIve stream bežia OK....snad len to dlhšie otvaranie streamu,ale dá sa to prežiť.Najviac ma potešilo,že konečne bezchybne šlapu aj športove kanaly,ktore cez mozillu a verimatrix mi nefungovali.Nahrávanie cez magio go - zatial jedna nahravka zo včera sa dala spustiť bezproblemov.Zatiaľ však nefunguje spustenie programov z archívu,ale tak snad sa to časom do štandartu ako v minulosti.Ak niekomu nejde zobrazenie Live streamov ,pričom stale sa používa doplnok v google + inštalačný modul ,skúste sa pozrieť na antivirak aký máte v pc,či to náhodou neblokuje.Mne to v minulosti robil eset.Dá sa to však v ramci antiviraku obísť. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 (editované) Antivírakom to nie je, ten som skúšal aj úplne vypnúť.. proste stále vypisuje cannot support the codec... Editoval/-a March 7, 2017 Kylsikk Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 (editované) Som to skusil na Chromodo od Comodo a pekna perla mi tam vyskocila Hlavne ta hlaska ma pobavila, aj Stur by sa cudoval Editoval/-a March 7, 2017 m402sk Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 inak sranda, v robote mi to bezi vsetko v poriadku (teraz skusane), co sa cudujem, lebo ten comp je zrely na reinstal windows. Ale doma na cistom windowse len black screen a zvuk. Ten isty build win 10 64 bit, ten isty chrome, zosynchronizovany. Vcul bud mudry ked cela dedina je sprosta. Jediny rozdiel je v pripojeny v praci business optika, doma len VDSL Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 7, 2017 Tak druhý deň po oznámení prechodu na Chrome a stále je to hrôza. Na PC mi ide iba čierna obrazovka, na notebooku mi síce obraz ide, no je to katastrofa. Skoro pri každej akcii to chce znova prihlásiť sa, obraz je zdeformovaný (4:3), ružový pásik s textom mi svieti cez obraz aj po načítaní kanálu... Všetko pomalé a stránka každú chvíľu vypadáva a nie je dostupná. Telekom fakt nesklamal a nezišiel z cesty, ktorú si doteraz stihol vyšľapať... Ďakujeme Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 8, 2017 Naozaj geniálne ste to (zase) vymysleli! Služba skoro vôbec nefunguje, narozdiel od Mozily. Dizajn vraj zlepšujete, je horší, prepínanie pomalé, väčšinou mi napíše hore vpravo "Načítavam" a nič nenačíta. Niektoré stanice fungujú, po dvoch sekundách sa seknú. Keď pridám zvuk alebo zmením rozlíšenie, nastavenia ostanú v obraze a nedajú sa vypnúť. Iné stanice, napríklad športové, nejdú vôbec. Nie je každá zmena vždy k lepšiemu, u Vás to platí jednoznačne. Niekedy ani nejde stránka, a to je to platená služba! Ako vidím, nie som zďaleka jediný, čo sa sťažuje, a to nespomínam otravný a komplikovaný proces inštalácie, ktorým zaťažujete zákazníka, no výsledný efekt aj tak nie je prijateľný, keďže je to nefunkčné. Skrátka, robte s tým niečo, inak ruším službu pre nespokojnosť. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 8, 2017 Jajojo222, len technicka pripomienka.... Pre nespokojnost nemozes zrusit sluzby okamzite. Musis ju reklamovat, potom este raz reklamovat. A az potom zrusit. Inak ti bezi standardna ypovedna lehota. Samozrejme, cas, ktory sluzba nefungovala nemusis zaplatit. Okamzite by som sluzbu zrusil za dlhodobe neplnenie sluzby a za podvadzanie zakaznika nedodanim, ale fakturovanim sluzby. Je to vlastne to iste, ale povedane odbornejsie. Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
0 Pridal March 8, 2017 (editované) som sa rozhodol ze dam chrome uplne prec a hola instalacia. Tak je to este horsie uz len black screen a bez zvuku, predtym aspon zvuk bol, dakujem telekomunistom ze mi pripomenul ze mam pevne nervy Editoval/-a March 8, 2017 m402sk Zdieľať tento príspevok Odkaz na príspevok Zdieľať na iných stránkach
Pridal
Dobrý deň,
po zapnutí streamu mi napíše codec cannot support. Viete mi poradiť čo s tým? nainštalované mám všetko čo treba.. ďakujem
Zdieľať tento príspevok
Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach