splatnost faktury

Otázka

  • 0

Dobry den,

zaujimalo by ma preco mi bola zmenena splatnost faktury, ktoru som mala do januara 2017 do 9-teho v mesiaci na do 6-teho v mesiaci? Ten prvy termin mi vyhovoval a teraz druhy termin nestiham a musim ho platit 3 dni po splatnosti. Je mozne zmenit tento termin spät na povodny?

Dakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Treba kontaktovať operátora cez email, chat alebo telefonicky a požiadať o zmenu splatnosti FA, alebo si podať žiadosť o posunutie fakturačného obdobia.

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @gabika56,

odpoveď od @ASKsom označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar