Pripojenie faktúry

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

chcela som k svojmu profilu pripojiť  faktúru, systém odomňa žiadal kód účastníka a PIN. Kód účastníka je mi známy, ale kde nájdem PIN, ktorý sa odomňa vyžaduje, keď ho nepoznám a nikde v zmluvách nie je uvedený? 

Ďakujem.

S pozdravom

Elena Čigášová

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Po uzatvorení zmluvy ti prišla alebo príde zabezpečená obálka s  PIN kodom - zmluva evidovaná na rodné číslo alebo PID kodom - zmluva evidovaná na IČO.

Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 

Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @ElenaCigas,

odpoveď od @ASK som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar