Notebook HP250 G5

Otázka

  • 0

Dobry den dnes mi dosiel notebook od telekomu hp 250 g5 jediny problem je ze ked zapnem zacnu skakat horizontalne ciary a nic sa neda vidiet na obrazovke,chcel by som sa len informovat ci sa to da vyriesit alebo hned mam poslat naspat na reklamaciu? Za odpovede dakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

7 odpovedí na túto otázku

  • 0

Pošli na reklamáciu rovno. Toto by sa nemalo diať a neopravíš to asi nijak, tam bude asi poškodený displej. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

presne, posli na reklamaciu, oni to poslu do Agemu ci kto im riesi reklamacie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahojte  diky za odpovede dnes som bol v predajni,dali mi cislo kde mam zavolat zaujimave myslel som si ze bude stacit odovzdat na predajni pokazeny notebook bohuzial nie,zavolal som teda na to cislo kde mi slecna povedala ze oni s HP notebookmi nerobia ze to mam dat na predajnu :) Teraz presne ako ? asi to je vsetko co spravia pre zakaznika!

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Normálne by si mal ísť do predajne a dať im ho a oni by to mali poslať na reklamáciu, nemajú ti prečo a načo dávať nejaké číslo kde máš zavolať. Už keď si bol v predajni si sa mal spýtať, že prečo by si niekde mal volať a prečo to nemôžeš na predajni odovzdať. (Predáva to telekom tak logicky by reklamácie mal riešiť aj telekom, tiež keď si niekto kúpi tovar v Alze napríklad nejde ho reklamovať do Nay.sk :D )

Editoval Samer303

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Normálne by si mal ísť do predajne a dať im ho a oni by to mali poslať na reklamáciu, nemajú ti prečo a načo dávať nejaké číslo kde máš zavolať. Už keď si bol v predajni si sa mal spýtať, že prečo by si niekde mal volať a prečo to nemôžeš na predajni odovzdať. (Predáva to telekom tak logicky by reklamácie mal riešiť aj telekom, tiež keď si niekto kúpi tovar v Alze napríklad nejde ho reklamovať do Nay.sk :D )

Ahoj prave aj ja som si myslel ze to takto funguje,ze vraj to nie oni riesia,zaujimave zmluvu mam od Telekomu.Dneska som bol v predajni zas a dali mi cislo na autorizovany servis kde to mam poslat.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nie, nie. Notas dones im, a ked sa budu sprajcovat, tak si ich stanovisko vyziadaj pisomne. Pripadne im ten notas posli balikom. Ty mas zmluvny vztah s telekomom a on je povinny ten notas prebrat... A vies preco sa sprajcuje ? Lebo v sucasnosti je taka prax,ze vyrobca da predajcovi zlavu a predajca sa zaviaze ,ze vsetky reklamacie berie na seba. 

Najlepsie bude im ten notas pekne poslat postou, ako cenny balik a poisteny s doprovodnym listom....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To to je na reklamáciu ale výmena tovaru! Displej je vadný od začiatku nie po určitom čase! Asi ponúkajú vadnú sériu notebookov za 1€ !

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.