prestal mi fungovať deezer

Otázka

  • 0
Dnešného dňa mi deezer vypovedal poslušnosť, pri kliknutí na nejakú skladbu, alebo album sa proste nič nestane. Zaujímavé je, že synchronizácia skladieb ide bez problémov

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
Smartfón android, ale je to celé komplikované, lebo mi nedávno ukradli smartfón a ja som sa nevedel prihlásiť na pôvodný účet, tak som si vytvoril nový a že vraj som si aktivoval predplatné deezer premium, čo je v pohode, lebo si to chcem časom nastaviť aj na nejakom budúcom počítači, predtým som to mal zdarma k paušálu len na jedno zariadenie....
Potom som zistil, ako sa mení heslo a podarilo sa mi prihlásiť aj na starý účet, lenže zeraz keď sa prihlásim aj cez prvý aj cez druhý, tak mi to nič neprehraje a to aj na synchronizovaných skladbách

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj,

skus si cez desktop verziu (v profile Nastavenia > Moje pripojené zariadenia) vymazat ten Android telefon, ktory robi problem. Ked sa z tohto telefonu opat prihlasis, zasa sa ti objavi v zozname telefonov. Ak ti jeden telefon ukradli a v zozname je aj ten - ukradnuty, tak ho tiez vymaz.

 

Ak by to nepomohlo, tak odporucam (aj Deezer to odporuca) odinstalovat aplikaciu a znovu ju nainstalovat. „Stratis“ sice synchronizovane skladby v mobile, ale tie si mozes kedykolvek opatovne zosynchronizovat.

 

Tu ti posielam linky priamo na Help Deezer-u. Su sice v anglictine, ale to snad nevadi :-) Ta tretia je presne o tomto.

1. New Password
2. Troubleshooting tips for the Deezer website
3. Troubleshooting tips for Deezer on mobile devices

 

Daj nam vediet, ci si to doriesil. Ja pevne verim, ze sa to podari a budes moct zasa pocuvat skvelu hudbu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
Dík za pomoc, vymazal som to a znovu nainštaloval a už to fičí
odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Ján Debnár 

 

Tesime sa, ze ti sluzba opatovne funguje. Prezradis nam, co prave pocuvas ? 

Ak ti riesenie od Romana pomohlo, mozes ho oznacit ako Riesenie. Mozno v buducnosti pomoze aj inym.

Dakujeme :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar