Správa faktúr mobilného telefónu blízkej osoby

Otázka

  • 0

Pri pokuse o delegáciu správy faktúr mobilu mojej manželky na mňa sa pri postupe v časti Identifikácia po zadaní bezpečnostného kódu a ID kódu mobilu manželky ukazuje hlásenie: Produkty alebo služby nie je možné pripojiť k vášmu účtu. Ak chcete tieto služby spravovať, požiadajte vlastníka o vytvorenie delegácie.

Ako postupovať ďalej, ak ja mám byť správcom jej faktúr za jej mobil?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Ahoj @otto.cechovic,

pravdepodobne Tvoja manželka už uzavrela dohodu o elektronickej komunikácii.V takom prípade už nie je možné aby si iný užívateľ cez ID kód alebo PIN pripojil jej produkty (lebo ona je vlastníčka). Takže ak máš Ty spravovať jej faktúru, tak sa Tvoja manželka musí prihlásiť so svojim účtom (ten s ktorým má cez DEK spárované svoje rodné číslo) a ona Ti musí delegovať to číslo a aj fakturačný profil. Zadá Tvoju adresu, Ty akceptuješ delegáciu a budeš to vidieť vo svojom účte. Presný postup ako delegovať je tu: https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/delegacie#-7

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar