Otázka

  • 0

zdravim neviete niekto poradit ? nejde mi skonctrolovat spotrebu dat ani cez apku ani cez net ani sms stale vyskakuje "nepodarilo sa najst zodpovedajuci produkt" 

Snimka_obrazovky_2017-01-29-19-58-51-891.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

V tomto pripade ani nejde o to aky , ale ako dlho. V case vzniku screenu to nemohlo byt viac ako 11 hodin. Aspon do polnoci treba po aktivacii cisla pockat. Co znamena ze v tomto momente je uz hlasenie ine. A treba pockat do noveho zuctovacieho mesiaca.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

a aky mas program?

chcem vediet spotrebu  tel c0904582057

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

chcem vediet spotrebu c t 0904582057

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

chcem vediet spotrebu  tel c0904582057

Spotrebu zistíte cez Telekom aplikáciu, cez m.telekom.sk alebo v zóne Môj Telekom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pripadne odosli nespoplatnenu SMS v tvare MIN na cislo 12323

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar