faktura-zle zadany variabilny symbol

Otázka

  • 0

Dobry den, na internet bakingu pri uhradzani faktury som zle zadala variabilny symbol- zabudla som posledne cislo, Prisla mi sms ze som fakturu neuhradila, ze neeviduju moju platbu. No ked zavolam na zakaznicke centrum o informaciach pre uhradu faktur, povie mi ze mam 0 k tomu istemu datumu ako tu nezaplatenu. Neviem sa dovolat ziadnemu opratorovi.Ako postupovat teraz?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol?

V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu:

  • pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
  • pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete)

Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne.

Editoval/-a online

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

vies to vybavit aj telefonicky na 12313 ale pozor, je to platena linka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @katarina753,

odpoveď @onlinesom označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mala Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar