Archív cez satelit

Otázka

  • 0

bol som dlhoročným zákazníkom telekomu, avšak kvôli viazanosti som ich služby napokon vypovedal. nedávno som si objednal ich produkt,

magio tv cez satelit, len kvôli archívu a zrušil freesat. Archív má neustále výpadky, skoro vôbec nejde spustiť (kód chyby 305), niekedy bývajú

programy nahraté zle (napríklad na ČT1 je nahratý program ČT 2). Rozmýšľam že to asi zase zruším a prejdem inam. ako je vôbec možné ponúkať takéto 

zlé služby ? Ak to nemám doladené, tak to predsa nespúšťam ? máte podobný problém niekto ?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @miguel5,

v prípade výpadkov služby je potrebné kontaktovať linku technickej podpory na bezplatnom nonstop čísle 0800 123 777 kde sa vedia na daný problém pozrieť.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

volaj na technicku podporu nech ti preveria kde je problem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar