Odstúpenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

mám otázku ohľadom možného odstúpenia od zmluvy. Zmluvu som uzatvoril dňa 20. 12. 2016 (zmluva sa týka Magio TV  a Internetu) no do dnešného dňa sa nedostavil technik aby zriadil pripojenie. Ukázal sa tu 5. 1. 2017 a povedal že pripojenie je možné no od vtedy nič. Na infolinke tvrdili, že najskorší možný termín zriadenia bude koncom februára 2017. Nejedná sa zo strany Telekomu o porušenie zmluvných podmienok? V zmluve sa píše, že zriadenie služby sa uskutoční do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Nakoniec som sa rozhodol pre iného dodávateľa služieb a preto ma zaujíma, či je toto postačujúci dôvod na odstúpenie od zmluvy...prípadne či mi hrozia nejaké sankcie, keď chyba nastala v Telekome. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @doddo2012,

je to presne ako píše @bu2ckland, ak ešte objednávka nie je vybavená, vieš ju kedykoľvek zrušiť. Ospravedlňujeme sa za dlhší čas zriaďovania, no technici sú momentálne plne vyťažení a tým pádom sa celá doba zriadenia posunula na cca 30 dní.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak este sluzbu nemas zriadenu, tak este ani objednavka nie je vybavena a teda ju mzoes dat kedykolvek zrusit - tym ze im zavolas alebo napises na chat napr 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar