Odstúpenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý deň, 

mám otázku ohľadom možného odstúpenia od zmluvy. Zmluvu som uzatvoril dňa 20. 12. 2016 (zmluva sa týka Magio TV  a Internetu) no do dnešného dňa sa nedostavil technik aby zriadil pripojenie. Ukázal sa tu 5. 1. 2017 a povedal že pripojenie je možné no od vtedy nič. Na infolinke tvrdili, že najskorší možný termín zriadenia bude koncom februára 2017. Nejedná sa zo strany Telekomu o porušenie zmluvných podmienok? V zmluve sa píše, že zriadenie služby sa uskutoční do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Nakoniec som sa rozhodol pre iného dodávateľa služieb a preto ma zaujíma, či je toto postačujúci dôvod na odstúpenie od zmluvy...prípadne či mi hrozia nejaké sankcie, keď chyba nastala v Telekome. Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

3 odpovede na túto otázku

  • 0

ak este sluzbu nemas zriadenu, tak este ani objednavka nie je vybavena a teda ju mzoes dat kedykolvek zrusit - tym ze im zavolas alebo napises na chat napr 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @doddo2012,

je to presne ako píše @bu2ckland, ak ešte objednávka nie je vybavená, vieš ju kedykoľvek zrušiť. Ospravedlňujeme sa za dlhší čas zriaďovania, no technici sú momentálne plne vyťažení a tým pádom sa celá doba zriadenia posunula na cca 30 dní.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar