Otázka

3 odpovede na túto otázku

  • 0

Po uzatvorení zmluvy ti prišla alebo príde zabezpečená obálka s  PIN kodom - zmluva evidovaná na rodné číslo alebo PID kodom - zmluva evidovaná na IČO.

Ak PIN kód nemáte k dispozícii, je možné požiadať o jeho zaslanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám zabezpečia zaslanie PIN kódu poštou, v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor zabezpečí poslanie PIN kód poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte identifikátor vášho fixného produktu, číslo adresáta (nájdete ho vo faktúre nad Vašim menom), meno, adresu, dátum narodenia. PIN kód vám bude zaslaný poštou v zabezpečenej obálke do vlastných rúk na adresu vášho trvalého pobytu 

Vystavenie a zaslanie PIN kódu je bezplatné

 

Ktorý kód? PID kód alebo Web PID kód?

 https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/co-je-to-web-pid-kod-a-ako-ho-ziskam

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Dobry den,

nerozumiem preco je generovanie pid kodu tak komplikovane. Ake informacie uz mozu odcudzit ? Taketo 

zdlhave procesy su absolutne user unfriendly.

 

vdaka

Marian

 

odpoveď sa páči : 3 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @nofx_02,

odpoveď od @ASK som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar