Otázka

  • 0

Dobry den, 3.1. som platila faktúru za posledné fakturacne obdobie a dala som splatnosť v ten deň, lenže dnes mi prišlo ze nebolo spracované inkaso, ale mne peniaze odišli, bola tam uvedená správna suma aj číslo účtu tak sa chcem spýtať, kde nastal problém. Pripájam aj fotky kde mi odišlo  48,95 € a dnes mi prisla správa o nespracovanom inkase. Screenshot_2017-01-09-17-59-18.jpegĎakujem za odpoveď. 

Screenshot_2017-01-09-17-59-22.jpeg

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

treba zavolať na  Dialog alebo to riešiť s operátorom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

V TB  máte nastavenú výšku inkasných platieb alebo je bez obmedzenia ? Nepresahuje suma 48,95 € vami stanovený limit? Ak je limit v poriadku, skúste kontaktovať operátora.

https://www.telekom.sk/kontakt

PS: Fotky z fóra radšej zmažte (kvôli číslu účtu)

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No mám 50 eur nastavených, ale robím prevody, lebo zvyčajne suma presahuje 50 eur a túto faktúru som vyplatila 3.1. aj splatnosť bola v tento deň, z účtu mi peniaze odišli aj účet je správny, všetko som prekontrolovala a dnes mi prišla sms, že úhrada faktúry nie je evidovaná. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar