Nemate konto pre go platformu

Otázka

  • 0

dneska som si aktival magio go a ukazuje mi chybu , ze nemam konto pre go platformu mam čakat alebo kde je chyba ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

13 odpovedí na túto otázku

  • 0

Volať a otravovať aby ti poslali ID kód smskou. Tak sa zaregistruješ. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

napis im alebo zavolaj, je to par sekundova praca pre nich

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @patres145,

odpoveď od @Juraj61 som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To je zbytočné. Ja mám Magio Go už dva roky a ešte ani raz som sa k programom nedostal. Jednoducho to nejde a nikto pre teba z TELEKOMU nikdy nič nespraví. To sa všetko len vyhovára, zavolajte tam, voláš tam tak ťa pošlú k Pavlovi, zavoláš k Pavlovi tak ťa pošlú k Havlovi a stále dookola. Čakám, kedy mi skončí viazanosť a odchádzam od TELEKOMU k inému poskytovateľovi s ktorým sa bude dať aspoň normálne komunikovať. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a co konkretne ti nejde? lebo si to napisal tak vseobecne, ze  ti nemame ako pomoct. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keď sa prihlásim do Magio GO, a zvolím "POZERAŤ TELEVÍZIU" objaví sa chybová hláška "Nemáte konto pre go platformu Vaše ID (112111) a tam končím. 

To je celé. 

 

Magio GO 2.JPG

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hneď  po zriadení Mágia to chvíľu chodilo myslím že ešte s tým "VeriMatrix.msi" pod Firefoxom. Potom to padlo a od vtedy to už nikdy nešlo. 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

cize vieme vylucit to, ze to mas aktivne v systeme. Vyskusaj ci ti to na firefoxe ide - mne to tame ste ide, len mam hore tu hlasku, ze koncia

btw niekde na mobile, tablete a pod ti to  ide? bolo by super to vyskusat 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúšal som všetko možné aj nemožné. Na mobile to nepotrebujem, ja to chcem aby mi to chodilo na počítači. Kašli na to. Pôjdem sa spýtať na Mokrohájsku, tam to určite bude niekto vedieť. 

Pekný deň a s Telekomom pokoj. 

Jozef

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no podla toho by sme vedeli ci je chyba v konte alebo v zariadeni / prehliadaci

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @Jozef Vida,

ak sa Ti problém ešte nepodarilo vyriešiť, pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje číslo a ja to preverím.

Ďakujem

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

preboha ludia, nedavajte tu faktury, ved tam mate vsetky dolezite udaje ...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar