PUK

Otázka

  • 0

Momentálne sa nachádzam v zahraničí. Mobilný telefón mi nešiel vypnúť 5minút, normálne nereagoval displey, preto som ho musela reštartovať, ale akosi som zabudla PIN. Potrebujem súrne PUK aby som si mohla zapnúť a skontaktovať sa s rodinou na Slovensku. čo mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ak nemáte PUK kód, môžete oň požiadať jedným z nasledujúcich spôsobov:

  • osobne v predajni Telekom, kde vám PUK kód vystavia na počkanie.
  • telefonicky na Zákazníckej linke Telekom 0800 123 456, kde vám operátor následne pošle PUK kód poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  • e-mailom cez kontaktný formulár Napíšte nám. Do tela e-mailu, prosím, uveďte vaše telefónne číslo, meno, adresu, dátum narodenia a v prípade spoločnosti názov a IČO. PUK kód vám zašleme poštou na adresu trvalého pobytu alebo sídla firmy.
  •  

Vystavenie PUK kódu je bezplatné.


PUK kód je možné zaslať výlučne doporučenou poštou na adresu trvalého bydliska. Iná forma zaslania nie je možná.

Napísať, požiadať niekoho z rodiny o vybavenie PUK kódu alebo pohľadanie obalky v ktorej bola  SIM karta s potrebným kódom.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

O vydanie PUK kódu môže požiadať len majiteľ  tel.cisla alebo rodinný príslušník so splnomocnenim

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar