Nefunkčnosť SIM karty - signál

Otázka

  • 0

Dobrý deň,

už od Štedrého dňa nemám na mojej SIM karte žiaden signál. Myslela som, že je to problém telefónu, ale keď kartu vložím do iného mobilu, tiež nefunguje (iné SIM karty v mojom telefóne fungujú bezproblémovo). Po zapnutí telefónu si odo mňa štandardne pýta PIN, ale po zapnutí je signál nulový. Kredit som ešte na karte určite mala, dobíjala som ho pred mesiacom. Letový režim mám samozrejme vypnutý. 

V čom môže byť problém???

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

Treba kontaktovať pracovníka Telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Toto s kreditom nema nic - zavolaj im . Daj nam potom vediet ze kde bol problem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No v tom bude problém, som v ČR (signál nefungoval už na Slovensku) a nemám tu inú kartu z ktorej by som zavolala. Práve preto som skúsila napísať sem ale tu mi to asi nevyriešia... 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pred odchodom do zahraničia si treba aktivovať  roaming.

Screenshot_2016-12-29-01-34-39.jpeg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ale jej signál nefungoval na slovensku, buď im zavolaj alebo choď do telekomu. ak je karta nefunkčná mali by ti ju vymeniť alebo minimálne poradiť v čom je problém 

hoci z čiech toho veľa nedoriešiš , musíš prísť domov 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Roaming mám, už som v ČR viac ako pol roka a doteraz som nemala problém. Ale na SR nepôjdem najbližšie 2 týždne kvôli práci, takže mi nezostáva nič iné ako si kúpiť novú kartu tu a čakať. Problém je v tom, že mám na tú kartu naviazané všetky platby cez internet. Skúsim ešte zavolať od známych.

Ďakujem ale za rady. :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skús im napísať na chat na ich stránke, hoci neviem či ti pomôžu. najskôr by som tipoval chybu karty 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na help desku vraj tieto problémy neriešia, a dovolať sa im je nemožné, vždy keď tam volám majú vraj preťaženú sieť. Takže sa riešienia asi nedočkám. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar