Otázka

  • 0

Dobrý deň !

Chcel by som sa informovať že som presne postupoval podľa návodu na delegovanie čísla , ale nemám prístup k faktúram

Za pochopenie vopred ďakujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Ahoj @aneta.uhrinova,

je potrebné postupovať presne podľa návodu na stránke https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/preco-v-novom-portali-moj-telekom-nevidim-svoje-faktury avšak veľmi dôležité je prvotné overenie pri vytváraní delegácie.

Pokiaľ deleguješ služby na pevnej sieti - internet, televízia a pevná linka, je potrebné sa na začiatku overiť PIN kódom, pre mobilný paušál je potrebné overenie ID kódom - posledné 4 čísla PUK kódu. Overenie sms kódom žiaľ nie je korektné. Následné je potrebné dokončiť delegáciu a prejsť jednotlivým krokmi, ktoré sa vyžadujú. Potom sa odhlásiš a prihlásiš a faktúry by mali byť už sprístupnené. Vedľa svojich produktov nájdeš informáciu, že si aktívny správca.

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar