Pomaly internet (nedodrziavanie zmluvy)

Otázka

  • 0

Dobry den, 

mam problem s internetovym pripojenim VDSL. Jedna sa  o balik s nazvom M (ak sa nemylim), kazdopadne rychlost ma dosahovat 20/2 Mbps. Nehovoriac o tom, ze ste zvysovali rychlosti VDSL, takze po novom mam dosahovat rychlost 30/3 Mbps. Naopak,  po viacerych meraniach pocas niekolkych dni dosahujem  velmi neuspokojivych vysledkov. Preto sa Vas pytam, ako riesit tento problem.

Dakujem

Untitled.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

37 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ak mas balik M ako pises tak by si mal po novom doashovat cez VDSL 8 mbit ak ti z nejakeho dovodu nezvysili  tak staru rychlost by si mal mat 4 Mbit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v tom pripade nemam M. vygooglil som daco za minutu nemam prehlad o Tcom ponukach ktore sa neustale menia. Pre mna je podstatna rychlost nie nazov . tu mam mat 20/2 resp po novom 30/3....ako som pisal preto sa prosim drzme radsej tohoto faktu.

Editoval miro_12345

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

v tom pripade nemam M. vygooglil som daco za minutu nemam prehlad o Tcom ponukach ktore sa neustale menia. Pre mna je podstatna rychlost nie nazov . tu mam mat 20/2 resp po novom 30/3....ako som pisal preto sa prosim drzme radsej tohoto faktu.  Jedna sa o INTERNET L

Ospravedlnujem sa.

 

Editoval miro_12345

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nepises ci je meranie cez kabel alebo po Wifi a to je podstatny rozdiel. Pozri moj príspevok ohladom Wifi routera ZTE.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 

 

Nepises ci je meranie cez kabel alebo po Wifi a to je podstatny rozdiel. Pozri moj príspevok ohladom Wifi routera ZTE.

 

No povedzme si na rovinu router ktory spomaluje rychlost 10x ?:D tam chyba zrejme nebude neni to nejaka vysoka rychlost ktoru by router nezvladol...Vysledky su rovnake ci je ethernet kabel v PC alebo merane cez wifi... Testoval som oba pripady a vysledky su rovnako zle.

 

@miro_12345 a co ty povedali na 0800 123 777 ?

 

Cauko,

dik za odpoved, kazdopadne nevolal som este, najprv som sa  chcel poradit  tu, predtym nez to pojdem riesit osobne alebo formou telefonneho hovoru, ze ake mam moznosti. Nevedel by si mi povedat ?:D

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Prve by som resetol router do vyrobnych nastaveny (default), znovu nakonfiguroval a otestoval. Ked to nepomoze hned volaj 0800 123 777, su tam prave na to aby riesili  taketo problemi. Na buduce nevypisuj po forach ale hned volaj, neboj neodkusnu ti z nosa. :)

Editoval Warder

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Rychlost som merial aj cez kabel vychadzajuci priamo zo switchu a vysledky boli rovnake. Dik, isto  zavolam len som predtym chcel zistit ci ma niekto podobne skusenosti. VDSL rychlost je zavisla aj od vzdialenosti od strediska a tak sa obavam ci sa nebudu nato vyhovarat . Este raz dik vsetkym za cas a reakcie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Dobrý deň, ja mám ten istý problém, volal som aj do Telekomu a vraj je u nich všetko v poriadku, dokonca mi vraj museli rýchlosť ešte znížiť, aby to ich sieť utiahla, bol u nás aj technik a ako na potvoru, zrovna v ten moment všetko fungovalo ako malo, preto prehlásil, že všetko je v poriadku. Čo s tým mám robiť?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

aky mas od Telekomu internetovy program ? Ake hodnoty realne dosahujes ? Trocha popis  tvoju situaciu, lebo nikto si to sam z prsta  nevycuca

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mám úplne to isté, ako už hore spomínali iní, teda L-kový program, v ktorom mám dosiahnuť 30mb/s download a cca 3mb/s upload a na obrázku sú aktuálne hodnoty, ktoré namerám. Meranie je rovnaké cez wifi, ako aj cez kábel. 

a.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

daj sem scereen parametrov z routra.. lebo toto nevypada ani nahodou na to ze by si mal dosahovat 30 Mbit

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ked sa prihlasis do routra tak by to malo byt pod WAN alebo stav siete.. ked to tam preklikas to najdes hned

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 rychlost v routri mas nastavenu taku aku mas mat.. restart routra si skusal ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skúšal som reset routra, volať na podporu, kde mi povedali, že všetko je v poriadku, resetli mi to na ústredni, nič nepomohlo, poslali technika, ktorý zhodnotil, že všetko je v poriadku a robí mi to na všetkých zariadeniach, nielen na jednim

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nedaj sa odbyt. Ja ked som mal tento problem prišiel technik so svojim aparatom (notebook) + merac napichol sa na router cez kabel a hneď bolo všetko jasne. Problem si uznali dali mi kompenzáciu a je to vybavené až na to že z nejakého nezisteneho dôvodu musím raz za cas zmeniť v nastaveniach routera číslo kanála. Ak bude problem pretrvavat budeš musieť zmeniť poskytovateľa inak ťa **piip**...ne a zato ti to nestojí.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

A ako to mám riešiť, keď je podľa nich všetko v poriadku a nechce sa mi platiť zmluvnú pokutu za prechod k inému providerovi?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jednoducho napis na techgroup@telekom.sk  posli im tam screeny rychlosti a parametre linky, ze ti to nejde tak ako ma

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

O akej zmluvného pokute to hovoríš? To oni nie sú schopní dodržať to na čo máš nárok za čo platis a nedostavas!!! Ideálne je takéto veci riešiť na pobočke s konkrétnou osobou ktorá všetky tvoje pripomienky (nároky) zápise do systému a ver že v systéme sa to nestrati "osobná skúsenosť". Ako zákazník máš svoje povinnosti ale v prvom rade svoje práva. Jednoduchá rada zápis si s kým si hovoril kedy to bolo o com to bolo a kde to bolo. Ak chcú byrokraciu budú ju mat :). Chce to len pevne nervy  stat si na svojom a vydržať.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Presne. Samotnu temu som nazval nedodrziavanie zmluvy a to znamena z ich strany. Ja na tvojom mieste by som tam siel osobne. Povedal jak sa vec ma ze platis X eur mesacne za sluzbu ktoru nedostavas. Ze im budes platit 5x menej teda :D:D:D podla rychlosti aku dostavas. Kazdopadne by som bol neodbytny bud nech si to poriesia alebo ked niesu schopny to vyriesit poziadal by som o zrusenie zmluvy z doovdu  ze ju nedodrzuju. Presiel by som k Orange pripadne zvolil iny datovy program ale to uz az ptm. Drzim palce, urcite tam chod netreba sa bat. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No nanešťastie ja bývam v domácnosti s rodičmi a babkou a internet platia rodičia (je písaný na nich) a babka má od nich mágio televíziu a o nejakých chybách zo strany Telekomu nechcú ani počuť, oni radšej veria tým pribrzdeným zamestnancom, ktorý ich len okrádajú a mňa ignorujú. A keď sa to snažím riešiť sám, tak nič nevyriešim, pretože potrebujem otcove rodné číslo. Preto sa pýtam, ako by som to mohol riešiť cez maily a podobne, kde takéto kraviny nepotrebujem

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz