Nedobrovolne odstupenie od zmluvy

Otázka

  • 0

Dobrý den, 

 

mam otazku.... ccca v juni 2015 som chcela prestupit k inemu operatorovi. Kontaktovali ma od niekial s Bratislavy a ponukli mi vyhodnu ponuku. Pausal XL za cca 18-19 euro mesacne. Zobrala som si k nemu telefon xperia z3 compact. Pred tyzdnom som ho sla reklamovat uz asi 3x na tu istu chybu. V sobotu mi prisla sms o vybaveni reklamacie tak som ich dnes navstivila. Telefon sa uz opravit neda. Ponukli mi dve moznosti. 

1. odstupenie od zmluvy a vratenie poplatku za telefon....ALE AKO???? ZE MI VRATIA LEN 50 EUR CO SOM ZA TELEFON DALA??? A TO CO SOM HO PLATILA MESACNE TO SLO AKO DO VZDUCHU??? TO JE CO???  

2 moznost ze ak je telefon u nich niekde v ba tak mi daju novy... len ten telefon nie je tak plati bohuzial prva moznost... 

Co robit? ved ja som zaplatila cca 90 euro dokopy co som platila za telefon mesacne plus 50 pri kupe a vratia mi len 50 ??? a ze mam doniest cele prislusenstvo s krabicou.. a ako tie sluchadla si mam kde vyhrabat??? ked sa pokazili tak som ich vyhodila a kupila si obycajne. 

 

Zajtra navstvivim telekom a rusim to.Odchadzam s telekomu... sklamal ma... bola som spokojna s pausalom , vsetkym ale takto **piip** ludi o peniaze? a nemozem si zobrat ani iny telefon. Jedine na novu zmluvu.... NEFEROVE RIESENIE 

 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

4 odpovede na túto otázku

  • 0

Nie, máš len jednu možnosť a to odstúpiť od zmluvy. Inak ako tiež nechápem načo operátori predávajú telefóny keď reklamovať potom cez nich ten telefón sa nedá, teda dá, ale vo väčšine prípadov ti povedia, že nemajú súčiastky a ponúknu ti odstúpenie od zmluvy alebo nový a ak nie je nový tak musíš len odstúpiť od zmluvy. A zase keby si ty chcela svoj telefón späť aj neopravený a dáš si ho opraviť v nejakom pozáručnom servise, tak ti ten telefón už nedajú, lebo podľa nejakého zákona či čo som niekde čítal tu na fóre, že neopravený telefón ti nemôžu vrátiť. Čiže nabudúce pri kúpe telefónu aj cez operátora odporúčam hlavne tú zmluvu prečítať a hlavne aj zistiť ako je to z reklamáciami, lebo vlastne operátori pomaly nemajú ako poskytovať 2 ročnú záruku, keďže keď povedia, že nemajú súčiastky na telefón a nový telefón ten istý by ti nemali aký dať, keďže napríklad reklamovala by si ho po roku a oni už po roku aj menej niektoré mobily úplne nemajú, príde novší model telefónu a tie staršie čo by sa ešte mali predávať tak už dopredávajú a skončia s predajom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Veru bohuzial.... Uz si telefon nekupim cez telekom. Ale chcem sa spytat, nemala by som narok na hociaky iny telefon v danej hodnote ako som mala predosly? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

??? preco si ludia neprecitaju zmluvy dokladne, este skor ako ich podpisu??? toto sa uz tu premielalo vela krat a bohuzial tie platby mesacne s pausalom su pridane plaby za pausal a nie splatky na telefon ... tie uz zakaznik nikdy neuvidi ... uz ich rozdali telekomaci na odmenach predstavenstvu ;-)

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zial  aj   vo  fakture  mas  uvedene  ze  to nieje   poplatok  za  telefon ale je to  doplnkova časť mesačného  poplatku  Happy.  Uz  sa  to  tu  riesilo  niekoľko  krát.  Telekom  si  to  oštril  dosť   dobre  v týchto pripadoch.  

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar