overenie spotreby

Otázka

5 odpovedí na túto otázku

  • 0
 

spotrebu coho si chces kontrolovat? prevolane minut a fakturaciu za februar  

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

 

Citát

 

Keď chcete zistiť, aká je vaša spotreba (prevolané minúty, SMS či dáta) v prebiehajúcom zúčtovacom období, máte niekoľko možností:

  • navštívte z vášho telefónu mobilnú stránku http://m.telekom.sk (je nutné prezeranie cez mobilný internet, nie cez WiFi)
  • detailný prehľad získate aj prostredníctvom aplikácie TELEKOM
  • prihláste sa do zákazníckeho portálu Môj Telekom a prejdite do časti Spotreba. Pre prihlásenie je potrebné zadať vaše prihlasovacie meno a heslo a overiť sa formou SMS. V prípade, že ešte nie ste zaregistrovaný, možete tak urobiť na našej stránke www.telekom.sk v záložke Môj Telekom - Registrácia
  • zašlite SMS správu v tvare MIN alebo MINUTY na číslo 123. Odoslaná SMS správa je spoplatnená podľa programu služieb, ktorý využívate, prichádzajúca SMS správa je bezplatná.

Doplňujúce informácie:
Informácie o spotrebe sú aktualizované priebežne, majú len informatívny charakter a umožňujú orientačné overenie stavu spotreby počas aktuálneho zúčtovacieho obdobia. Z dôvodu technického obmedzenia služby, informácie o spotrebe nezahŕňajú roamingovú prevádzku a nie sú zohľadňované ani presunuté voľné minúty z predchádzajúceho zúčtovacieho obdobia.

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Hm, neviem či si to ešte prečíta, ide o otázku z roku 2016:-) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar