MagioGO - Nefungujúce kanály

Otázka

  • 0

Zdravím,

včera som zaregistroval na na MagioGO dosť zásadný výpadok kanálov, ktorý stále trvá. Momentálne mi nefunguje 19 kanálov, čo je teda dosť - pričom nefunguje žiaden športový kanál. Trocha to navyše komplikuje to, že ďalšie kanály majú tiež problémy s načítaním - je potrebné preklikávať iba medzi kanálmi, ktoré fungujú, pretože prepínanie z nefungujúceho kanálu na fungujúci, končí často nenačítaním kanálu, ktorý ale ináč funguje.

Výpadok sa prejavuje buď to iba čiernou obrazovkou, alebo rôznými chybovými hláseniami. Platí to aj pre PC aj pre Android.

Konkrétne programi, ktoré nefungujú a chybové hlášky je možné vidieť na obrázku, ktorý pripájam.

Neviem, či majú rovnaké problémy aj ostatní zákazníci.

magiogoerror.png

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

18 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @michal.magio,

Tvojmu podnetu sa venujem a dal som to preveriť. Ozvem sa hneď, ako budem mať nejaké nové informácie. 

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak to dobre chapem - nejdu ti len /alebo hlavne/ sportove programy? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

menil si program TV ? ja som tak zmenil a tie kanály čo som nemal v TV nemal som ani v appke 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nam to nefunguje uz asi 3 tyzdne ,  ide len par kanalov a sportove nic , je to  problem  telekomu , ked som tam volal asi po 20 -te tak priznali problem  a  vraj  skor ako do januara to  neurobia , tak  nam  vystornovali  faktury , kontrolujem tom kazdy den a  stale to nejde , ani  opera ,ani  firefox , je to  hruza  co s tim tam  porobili , musi sastazovat  viac ludi aby tom konecne  opravili  !!!   inak  hruza , uz ma  to  nebavi  vysvetlovat  co  ,kedy a  preco  mi  nejde , reklamoval som nefungujuce  platene  sluzby a cakam  kedy sa preberu a  spravia  to uz  konecne !!

mily telekom  az to  konecne  sprovoznite tak  dajte  vediet

1E6MDNA3G

IMG_20161203_133215.jpg

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MAGIO GO mi funguje od kedy som si aktivoval TV, cca 3-4 roky ak nie viac. A za celý čas ANI jeden problém. Asi mám len šťastie :) 

@luciagamanova skús preklikať toto fórum, zistíš, že na opere to nejde a  aj prečo. :) Neviem či som si to všimol len ja, ale mám pocit že to ide na win 7 a firefox, ostatné OS a prehliadače majú problém. Ak máš možnosť vyskúšaj to a daj vedieť, možno to je len môj pocit.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

netrep na starsich  operach  to  ide , treba  citat , tak by si vedel  ze  nejdu iba sportove stanice ,  nejde  nacitat stream , to zn.ze ma  vtom  bodel  telekom a nemudruj ked nevies o com je rec !  nejde to ani na foxe  , si stastny clovek  ,nam  to slo  tiez 2 roky sem -tam  vypadky ... a pokial  ti ide o emu _ u mna to j e vse v cajku (ciste )

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

... nepísal som sem už, pretože som hneď po svojom príspevku volal do Telekomu a problém je tak ako píše @luciagamanova na ich strane. O probléme dobre vedia a nie sú to len športové kanály, ale aj tie ostatné za nimi v tom základnom poradí (dokumentárne, life-stylové a filmové). Podľa reakcie by som povedal, že už to museli vysvetľovať nejednému zákazníkovi, no mne bolo povedané, že sa na tom pracuje - čo som pochopil, že do 2-3 hod. maximálne do 24 hod. to aspoň čiastočne opravia. Ale už prešlo pár dní a @luciagamanova bude mať aj v tomto pravdu (skor ako do januara to  neurobia). No čakal by som, že ak majú takéto výrazne technické problémy, tak výjdu zákazníkov v ústrety, prinajmenšom dajú aspoň nejaký oznam o obmezdení služby do budúceho roku. Takže som sa znova pozrel do tohto vlákna, ktoré som založil...

Priznám sa, že ma doslova zaskočil @Pepsi s tým, že za 3-4 roky nemal ANI jeden problém. Ja mám MagioGO pomaly dva roky, ale úprimne, nebol ANI jediný deň, kedy by fungovalo všetko čo by fungovať malo. Áno, pamatäm si aj na dobré obdobia, kedy to fungovalo celkom fajn, ale naozaj za celý ten čas odkedy mám MagioGO tak neprešiel deň, aby nevypadol nejaký kanál, nebol problém s pretáčaním programu, s nahrávaním programu, s nahrávkami, s archívom, s načítaním stránky, s prihlásením sa, s verimetrixom, s prehliadačom... a ak som písal aj o celkom fajn období, tak to bolo vtedy, keď aspoň niektorý z problémov bol čiastočne vyriešený a človek sa nemusel rozčúľovať nad všetkým naraz. Zo začiatku som pri probléme volal na zákaznícku linku, alebo napísal tu do fóra, lenže určite nie som sám s podobnou skúsenosťou, že to človeka rýchlo omrzí. Už len výpadky kanálov by som totiž musel nahlasovať x-krát do týždňa.

Nebudem sa vyjadrovať k iným službám, ale to MagioGO je proste od začiatku urobené zle a drobné opravy, ako reštartovanie serverov nie je riešenie - v Telekome to proste musia celé prekopať a prísť s omnoho kvalitnejším riešením, ak im teda ide o dobro zákazníkov. Veď neexistuje, že to poriadne beží len v jednom prehliadači, že po dlhšom sledovaní jedného kanálu (cca nad 2 hod.) pri pokuse prepnúť na iný kanál MagioGO padne, že je nutné sa v appke vždy po čase odhlasovať a znova prihlasovať...  že prehliadač vôbec nenačíta stránku.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@luciagamanova ako to máš s tou reklamáciou? Ja si platím aj za Archív MagioGO (archív, väčší priestor na nahrávanie) a najmä s tým nahrávaním bol vždy problém; pri tých posledných problémov, ktoré mali s MagioGO od leta sa ani nahrávať nič nedalo (tá funkcia nefungovala ani v PC, ani v appke). Teraz vypadne skoro polovica kanálov, nevieme dokedy... Niežeby išlo o nejakú závratnú sumu, no čoraz viac rozmýšľam, že za čo to vlastne platím, keď nefunguje toto, nefunguje tamto.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nefunkčnosť športových kanalov sa nám podarilo s kolegom odstrániť  s reinštalaciou (odinštalovanie a opätovná inštalácia) doplnku werimatrix. Zostava : PC/W7/Firefox 50.0 .2 .Treba vyskúšať...možno to niekomu pomôže aspoň dočasne.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zaujimave, ze ziadny admin z Telekomu sa tu neobjavi aby podal aspon nejake zakladne info. Myslite, ze tato tema sa im nejakym zazrakom nezobrazuje na monitoroch?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Potvrdzujem, že reinštalácia verimatrixu vyriešila problém s nefunkčnými kanálmi tak ako to píše @mikro72 Prebehol som všetky kanály na PC a všetko funguje (až na GINX, kde vypisuje, že kanál nebol nájdený). Kedže bol problém aj na mobilnej appke, tak som to skúsil riešiť podobne reinštaláciou MagioGO aplikácie a síce som skontroloval len športové kanály - ktoré tiež už fungovali - predpokladám, že aj problém s tými ostatnými sa tým vyriešil.

Vyzerá to, že okrem vypnutia a zapnutia routra by mohli v Telekome na ich technickej linke informovať aj o tom, že problémy s ich službami môže vyriešiť tiež preinštalovanie aplikácie a softwaru (ďalšia rada nad zlato pre zákazníkov MagioGO spoločne s už známym odhlásením a znova prihlásením sa). Pár dní budem sledovať, či sa na MagioGO preinštalovaním nevyriešili aj iné dlhodobejšie problémy...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ja tiez nechapem, mne magio go ide odkedy som sa registroval - iphone, ipad, macbook a PC ... zatial sa mi ani raz nestalo zeby bol vypadok. Zato kolegovi to dost casto nefunguje a musi to stale preinstalovavat pricom ma taky isty telefon ako ja 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ja tiez nechapem, mne magio go ide odkedy som sa registroval - iphone, ipad, macbook a PC ... zatial sa mi ani raz nestalo zeby bol vypadok. Zato kolegovi to dost casto nefunguje a musi to stale preinstalovavat pricom ma taky isty telefon ako ja 

Ja samozrejme nemôžem vedieť v čom to je, ale možno ide aj o to, koľko a ako to MagioGo kto používa. Ja napríklad pozerám Magio oveľa viac na PC a mobile + tablete ako na telke. Veľa času som za počítačom takže to využívam denne x-hodín a takisto vo veľkom aj pretáčanie, nahrávanie a archív. Napr. ten archív MagioGO, na začiatku som to využil iba párkrát a vyzeralo to bez problémov, sem-tam sa našiel program, ktorý nešiel prehrať v najvyššej kvalite (fungovalo len auto, alebo nízka kvalita) ale nič viac - keď som začal počas olympiády sledovať archív vo veľkom, tak som zrazu objavil oveľa viac problémov: napr. dvojhodinová relácia bola v archíve len 30 minútová a potom koniec, kopec programov nefugoval vôbec a to na viacerých kanáloch... Pri  nahrávaní programov som na problémy narazil už skôr pretože som to od začiatku veľmi využíval.

Na tomto fóre je dosť ľudí s problémami, ktorí MagioGO podľa všetkého nevyužívajú priliš často, no povedal by som, že čím menej to človek využíva, tak tým menšia pravdepodobnosť, že narazí na problém. Samozrejme, neviem povedať, či je niekto na MagioGO toľko ako ja a napriek tomu nemá žiadne problémy...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

boh vie - ale priznam sa - pouzivam ho velmi malo, ale fakt, ani raz sa mi nestalo, zeby neslo 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Tak, mám za sebou asi tri týždne skúšania a pozorovania po preinštalovaní Verimetrixu, takže sem už môžem dať nejaké dojmy a závery.

S vypadávanim kanálov nebol dlho žiaden problém - v tomto smere to bola naozaj spokojnosť. Už po pár dňoch som si však všimol, že na tie ostatné problémy to podľa všetkého nemalo absolútne žiaden vplyv, keďže sa stále objavovali problémy s nahrávaním, pretáčaním, odhlasením a ďalšími vecami. A dnes, po troch týždňoch  nakoniec padla aj tá jediná vec, ktorá sa zdala byť vyriešená - vypadol mi kanál (DigiSport 1). Skúsil som teda trik s preinštalovaním Verimetrixu, no tentokrát to už nepomohlo.

Odinštalovať a znova nainštalovať Verimetrix môže teda pomôcť s výpadkom kanálov, minimálne niektorých a iba dočasne - no určite to nie je riešenie tohto problému.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Práve je vhodná doba, ak chce človek zistiť ako MagioGO funguje a ako ho majú vyladené. Ako športový fanúšik si momentálne užívam čas, kedy sa po roku znova odohrávajú súboje hokejových juniorov na MS a kvôli tradičnému časovému posunu (zápasy sa často hrávajú po polnoci) by som očakával, že MagioGO bude práve tou službou, ktorá ma odbremení od nutnosti ponocovania a dovolí mi užiť si hokej v čase a spôsobom, ktorý mi najviac vyhovuje. S príplatkom za službu má predsa človek v MagioGO možnosť rozšíreného priestoru na nahrávania a 7 dňoví archív.

Tak sa na to pozrime: otvárací duel slovenských juniorov s Kanadou sa začínal o 2.00 po polnoci

Nahrávanie: miesto ponocovania som si zápas nechal nahrať, hoci s nahrávaním sú už pár mesiacov problémy a vlastne ani neviem, či vôbec funguje - výsledok: nahraný program sa samozrejme nedá prehrať (stream je momentálne nedostupný)

Archív: v každom prípade 7 dňový archív je poistkou, ak by nahrávanie nefungovala (tak ako to už dlho býva), stále si môžem pozrieť zápas dodatočne - výsledok: hokejový zápas v archíve nespustím (no data)

Záver si môže urobiť každý sám. Len doplním, že sa mi nepodarilo spustiť žiadnu reláciu z vysielania Jednotky a Dvojky v Archíve na MagioGO (testoval som len posledné dní).

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

taktiež mám problémy s archívom, ale až teraz v poslednej dobe, hoci nie na každom programe. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar