druhý Magio box

Otázka

  • 0

Tak..dnešná " príjemná " skúsenosť... chceli sme si dať darček pod stromček - nový televízor s pripojením na Magio, jeden už síce doma máme, ale  budú sviatky, prídu deti, dva televízory budú fajn...LENŽE v Telekome funguje diskriminácia...keďže už jeden set top box máme, ten druhý môžme dostať až v januári..Síce na pobočke ho mali, nemohli nám ho dať., pretože  systém zablokoval objednávku, máme prísť až v januári. Nerozumiem tomu..... Som klientom Telekomu už dlhšiu dobu - že by to bol problém??? pre "starších" klientov neplatia žiadne výhody? Platím pravidelne, nestalo sa , aby som s platbami meškala...Asi bude najrozumnejšie zmeniť providera, stať sa novým klientom v inej spoločnosti a využívať benefity nového zákazníka. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

19 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @MARKUB

je mi ľúto, no momentálne skutočne nie je možné doobjednať ďalší Magio Box. V súčasnosti máme zvýšený záujem a nárast objednávok Magio TV. Ide o výnimočnú záležitosť, onedlho si už budeš môcť samozrejme doobjednať aj druhý Magio Box. Zatiaľ Ti môžem odporučiť sledovanie vysielania prostredníctvom bezplatnej služby Magio Go, ktorá je súčasťou Magio TV. 

Ďakujeme za pochopenie

Pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

je predvianocne obdobie, pravdepodobne maju po sluzbach obrovsky dopyt. Zatial svoj problem vies riesit s magio go alebo pockat kym pride magio go box

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

no neviem...na predajni magio box mali len mi ho nemohli vydať...stále si myslím že to nie je fér marketing, podľa mňa sa s vianočným dopytom dá počítať...keďže som mala už problémy pred 2 rokmi s komunikáciou pri zapájaní prvého magioboxu, a problém je znova, som týmto prístupom k "vernému" klientovi sklamaná a určite po vypršaní zmluvy zmením providera
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

MagioGo môj problém nerieši, keby som chcela pozerať programy na notebooku tak si nekupujem televízor. A keďže je to televízor do detskej izby, nie je  smart. Problém je  v tom , že vždy, keď ja niečo potrebujem od telekomu, narážam na výnimočné situácie. Znechutenie pretrváva. 
 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

podľa mňa každý si objednáva telku lebo končí markíza cez dvbt a aby to vedeli ovplyvniť potrebujú vešticu Teodoru :) 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

prepoj si PC s TV a mas to zatial vyriesene, nemusis mat smart, staci aj HDMI kabel

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

prepoj si PC s TV a mas to zatial vyriesene, nemusis mat smart, staci aj HDMI kabel

Presne takto... ked clovek nieco chce od spolocnosti, tak si musi poradit sam ale ked je to naopak, tak dobre ze nedavaju konecne terminy, dokedy to ma byt vybavene...

Aj ja som to citil od Telekomu...uz to ale nie je moj problem...bohuzial je to smutne, ze ma sa snazit klient vyriesit si svoj problemi zlozito miesto jednoducheho riesenia zo strany spolocnosti...tak to bohuzial chodi ak je clovek niekde upisany :-)

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

nechcem sa ich zastavat ale ono to je len docasny problem, presne ako pise @Pepsi , proste konci dvb-t tak maju extremny narat novych zriadeni , predpokladam ze coskoro tie boxy budu opat k disspozicii

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidím že nie som sama a tak problém poriesim definitívne po skončení viazanosti už by to nemalo trvať dlho...mala som vianočnú predstavu po Vianociach ten druhý magio box nebude až taký potrebný tak to nechám na iných poskytovateľov... aj pred dvomi rokmi som mala problémy pri zapajani... to tiež končilo dvt-b?

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a prečo by som mala kupovať kábel...a mať ďalší natiahnutý v detskej izbe...ja viem že je to o chcení ale aj o prístupe tej druhej strany...keď ja plním všetky podmienky,prečo to občas neurobí aj tá  druhá strana? hlavne keď jej prešľapy sa opakujú? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

 aj pred dvomi rokmi som mala problémy pri zapajani... to tiež končilo dvt-b?

Čo to znamená problémy pri zapájaní? To je veľký pojem, ktorému ťažko pochopiť. A nie nekončilo, momentálne odchádza z dvt-b Markiza a jej ostatné programy tak si všetci zriaďujú telku. 

Keď je to o chcení tak bojuj, naliehaj na nich alebo čo, čo my ti máme ako pomôcť, my nemôžeme im písať za teba... 

 

a prečo by som mala kupovať kábel...a mať ďalší natiahnutý v detskej izbe...

A prečo aj nie? Keď nebudeš mať inú možnosť táto je najlepšia, a HDMI kábel zase nestojí tak veľa keď ho nekupuješ v nejakom  elektre. kde sú tie najdrahšie 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

bojujem ...nepotrebujem  bojovať za seba, len tak sa ventilujem...nemusíš reagovať keď nechceš, vlastne som ani toľko reakcií nečakala...

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Keby som to bral ako ty, tak píšem do tesca keď im dôjde mlieko alebo do vodárni keď  vypnú **piip** vodu a nehovoriac o ďalších. Rozumiem, že je to telekomácke fórum ale môžem ťa ubezpečiť, že ani jedna firma na svete nie je  100 percentná :) ale dávam TI za pravdu, že toto mali zabezpečiť a hlavne pred vianocami. 

A ktovie možno čínske detičky s malými ručičkami budu ťahať 24/7 a budú boxy do vianoc :$

@Matey chcelo by to pridať santovského smajlika :) 

 

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

toto je moja prvá aktívna účasť na fóre, pretože som to potrebovala niekam zavesiť, keďže mám s telekomom opakovane problémy. Pred 2 rokmi mali síce magioboxy, ale nemali technikov, jednoducho bez oznámenia technik neprišiel v avízovanom čase ,  deň dovolenky som minula naprosto bezúčelne, po zavolaní na zákaznícku linku sa tam so mnou nikto 3 dni nebavil .Prišlo obligátne ospravedlnenie ( podobné ako teraz Matey) o nedostatku technikov.....nakoniec mi ho tesne pred vianocami zapojili bola som "nový " klient" na Magio. Teraz trochu iná,  ale veľmi podobná situácia .A keďže je to problém s telekomom tak to vešiam na telekomácke fórum. Nemá zmysel volať na zákaznícku linku alebo robiť cirkus na pobočke, tí ľudia nie sú kompetentní mi s tým pomôcť, aj keby chceli ( na pobočke ten magio box reálne mali, len mi ho nemohli vydať!). A viem, že ani tu mi s tým nikto nepomôže. Nahnevala ma politika firmy, že keď som "starý" klient, musím chápať , nič nechcieť a platiť načas účty. Magio go skutočne veľmi môj problém neporiešilo,je to zbytočne komplikované a seká. Nie nemám internet od telekomu a ani ho nechcem. Nečakala som ani toľko reakcií , ale je mi jasné, že  firma tu má ľudí,  aby som mala pocit že sa tým niekto aj zaoberá. V januári už o druhý magiobox nemám záujem, malo to byť hlavne na Vianoce pre deti. Od Telekomu určite odchádzam, skôr preto, že sa mi nepáči ich politika - hlavne ku "starým" klientom. A btw ..v Tescu majú mlieko vždy, je to ich základná komodita, akou by mal byť magio box pre telekom... :-)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@MARKUB plne s Tebou suhlasim ... aj tieto drobnosti robia firmu privetivou a profesionalnou v ociach klienta a ked toto chyba .. ostava len akysi horky pocit bezradnosti v cloveku...a odchod :-)

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

To mlieko bolo skôr pre pobavenie :) teraz kvôli jednému magio boxu si vlasy nevytrhám :) ale áno mali to mať  zabezpečené, dúfam, že si to @Matey zapisuješ a posúvaš ďalej aby aj šéfovia vedeli čo sa deje a nič v zlom ale pustil si si tv go na veľkej telke ? to je ako fotka z 3310

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

haha :D 

odkedy na toto forum chodim sa 1x stalo, ze nemaju boxy, je predvianocny cas, vsetci vieme ako je to s dvbt, a aj to, ze je to len docasny problem ... nie je to ani prva ani posledna firma ktorej sa to stalo, Navyse oni tie boxy maju, len prioritne ich davaju pre novych zakaznikov, aby sa nestalo, ze niekto bude mat 3 boxy na viacnoce a niekto ani jeden lebo na neho zial teraz nevyjde 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Vidím aká je aktuálne situácia ale do budúcnosti keď sa to vráti do normálu zvažujem zapojenie 3. boxu a len si potrebujem potvrdiť jednu vec. 
Za aktiváciu nič neplatím a budem platiť len nájom 1,62€ / mesiac ?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

presne tak, treti ani 4ty box nemaju aktivacny poplatok 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar