nezaslanie faktúry

Otázka

  • 0

Dostal som sms 25.11.2016 o 15:48 h, že ste mi zaslali fa za mobilné služby...dodnes mi však neprišla elektronická fa???

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

@kralik.stefan pre istotu skontroluj všetky priečinky v tvojom maile (spam, kôš, odoslaná pošta, prijatá pošta ... stáva sa že mail si automaticky triedi do priečinkov správy, takže to môže byť aj v priečinku reklama, faktúry alebo hociako sa to môže volať.. skontroluj všetko) ak nenájdeš, volaj na 0800 123 456 (je to zdarma) povedz im že ti neprišla faktúra na mail, nech ti skontrolujú aký mail tam majú zapísaný. Taktiež si rovno vypýtaj, nech ti nadiktujú číslo účtu, sumu a variabilný symbol aby si súčasnú faktúru vedel uhradiť :)

Editoval/-a Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @kralik.stefan,

odpoveď od @Matej som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.



sidebar