Výhody pre verných

Otázka

  • 0

Dobrý den,

rada by som vedela aké sú výhody pre verných zákazníkov, som v t come uz cca 18 rokov, z toho posledných asi 5 som nebrala nový telefón, chcela b som teraz konecne zmenit pausal, telefon novy nechcem, ale nevidim na nete ziadnu vyhodu pre mna , ani vyber. Zacínam vázne uvazovat o zmene, nie je fér ze nový zákazník dostane "vsetko" a niekto kto platí poctivo 18 rokov - nic.

Dakujem pekne za vase vyjadrenie

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 1

Na fore výhodný paušál nezískaš. Treba kontaktovať operátora na predajni,  cez chat alebo volať na 0800123456

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 1

Mne končí viazanosť Happy L 16.12.2016 - som v Telekome 12 rokov a už mi nedávno volali aj z Telekomu či chcem predĺžiť viazanosť za ešte nižšiu cenu (už teraz mám mierne lepšiu), ale čo mi volali aj od konkurencie (neviem ako vedia že končí viazanosť) tak tam mi dali ešte o dosť lepšiu ponuku. Páčilo sa mi že u konkurencie sa ma spýtali na  moje využitie a podľa toho mi navrhli individuálny program (využívam prakticky iba internet a volám a smskujem len keď potrebujem, čo je prevažne málo).
Ale aj tak čo som 2 mesiace skúšal sieť a pokrytie úplne iného operátora, tak mi vychádza že skončím tam. Sú tam pre mňa momentálne suverénne najvýhodnejšie podmienky. 

Neide mi o to silou mocou odísť ku konkurencii, chcem len pre mňa najvýhodnejšie podmienky. S vernosťou to v telekomunikačnom priemysle nemá nič spoločné.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

presne, najlepsie spravit ked im zavolas a povies im svoju predstavu - ale pozor - zasa necakaj zazraky

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ja som cakal tiez na nejaku ponuku ale musel som poziadat o prenos cisiel ku konkurencii. Tiez po 18 rokoch. Az ked bola ziadost spisana ma tcom kontaktoval s ponukou akej by som sa volakedy potesil - 30% dole z ceny pausalu. Bohuzial konkurencia mala lepsiu ponuku (sluzbu) takze som sa podakoval. Ale bolo zvykom, ze volakedy tcom sam oslovoval klientov, ktorym koncila viazanost. Od tohoto asi upustili a radsej sa zmierili s tym, ze ludia odchadzaju ku konkurencii. Paradoxne u konkurencie mam 4G aj na WC v robote, na miestach, kde sa tcom nechytal skoro ani v 2G. A tie miestnosti su velmi dobre tienene a urcite viem, ze antena nie je v okoli 500 m od mojho pracoviska...to len ako postreh na zaver.

Asi naozaj plati, ze je dobre pohrozit odchodom, toto mi aj niekto navrhoval. A ja som ho vypocul a dokoncil prechod :-)

Tibor

 

Editoval/-a tnagy
odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam podobnu skusenost, ponukaju mi momentalne 30% dolu z ceny pausalu ale furt je to o dost viacej ako som platil doteraz a co ma najviac mrzi, je to viacej ako mi ponuka konkurencia (dokonca dvaja operatori).  Je to skoda lebo so sluzbami som bol spokojny, okrem pripadov ked bolo treba vybavit cosi na pobocke, hlavne v tomto case. Ked ma oslovili s ponukou, tak vobec neriesili o co mam zaujem ale ponukali iba existujuce programy, kde mi kombinacia nevyhovuje alebo bolo drahe

Este mam chvilku casu vyuzit sluzby telekomu a potom asi budem musiet prejst, uvidime

Martin

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pozri ja mám 4 čísla

Pokuta za prenos bude 69€

Teraz platím okolo 100€

Kyslík mi ponúka viac za 76€

To znamená po dvoch mesiacoch sa mi pokuta vráti a platím menej

Dostanem viac

Upozornil som na ponuku retencne a nič 

Dávam teda zbohom

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Pozri ja mám 4 čísla

Pokuta za prenos bude 69€

Teraz platím okolo 100€

Kyslík mi ponúka viac za 76€

To znamená po dvoch mesiacoch sa mi pokuta vráti a platím menej

Dostanem viac

Upozornil som na ponuku retencne a nič 

Dávam teda zbohom

Kyslik tusim rusi viazanost a uhradi pripadnu pokutu pri prechode k nemu...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Áno 

Ale potom nemám lepšie ceny ma produkty 

Radšej oželieť 70€ raz ako platiť viac 

A u telekomu byť ignorovaný po 16 rokoch 

Teda marec 1998 som klientom 

Ale tak o chvíľu budem už iba bývalým zákazníkom 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Áno 

Ale potom nemám lepšie ceny ma produkty 

Radšej oželieť 70€ raz ako platiť viac 

A u telekomu byť ignorovaný po 16 rokoch 

Teda marec 1998 som klientom 

Ale tak o chvíľu budem už iba bývalým zákazníkom 

aha...

ja som uz nebol viazany takze prechod bol bez problemov a ponuknuta cena je super. aj ostatne podmienky pouzivania.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mne skoncil pausal pred 5 dnami a okrem konkurencie mi nikto nevolal. Ale velmi premyslam ze skoncim v 4ke. Mesiac som skusal ich kartu prioritne v telefone a bez problemov. Buduci tyzden daco vybavim. 

 

@mobile

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ak ti nikto nevolal - zavolaj im ty. Otazka je - ako knkurencia vie, ze tebe konci pausal?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pridal (editované)

Mám podobné skúsenosti s Telekomom, ako si váži VERNÝCH ZÁKAZNÍKOV. Dnes som poslal email Telekomu s týmto textom:

Dobrý deň,

poprosím vysvetliť za akých podmienok a kedy poskytujete zľavu "Verný zákazník". Ako dlho musím byť zákazníkom Telekomu, aby som bol VERNÝ ZÁKAZNÍK?

20.2.2017 som sa informoval na zákazníckej linke prečo mi už nie je od 11/2016 poskytovaná zľava 2,50 € bez DPH ako vernému zákazníkovi. Dnes mi bola zaslaná sms odpoveď, ktorá ma zdvihla zo stoličky.

"Vazeny zakaznik, zlavu-verny zakaznik vo vyske 3 EUR s DPH, sme Vam poskytovali v zmysle Dodatku z 23.9.13 a mala Vam byt poskytovana pocas 24 zuctovacich obdobi, t.j. do 23.9.15. Z technickych pricin sme Vam bonus poskytovali dlhsie, v ramci doriesenia namietky k Vasej spokojnosti Vam spatne nenauctujeme poplatky pocas ktorych sme uz zlavu nemali zohladnovat. Dakujeme za porozumenie. Telekom."

Telefónne číslo 0903 xxx xxx  mám od roku 2000, čiže sedemnásty rok. Od Telekomu mám VŠETKY služby, ktoré poskytujete (mobilný paušál Happy XL volania, mobilný internet M, mágio televízia XL, mágio internet XL optika, mágio internet XL metalika, pevná linka Doma Happy L, Easy kartu). Nikdy som nemal záujem robiť "providerovú turistiku". Do dnešného dňa som bol, až na malé výnimky, v Telekome spokojný. UŽ NIE SOM!!! Stratila sa u vás úcta k lojálnosti a vernosti zákazníka!

Pri postupnom ukončení viazanosti služieb, ktoré od vás využívam, budem veľmi uvažovať o "providerovej turistike" a zmene operátora.

Editoval/-a Milan PO

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar