Nefunkčnost sim karty

Otázka

  • 0

 dobry dn n emal som zaplateny pušal 2 faktury tak mi vipli paušal pred tyzdnom som si tie faktury zaplatil  a doterazho nemam zapnute to čislo . Prečo ??  poprosim o skoru odpoved na email kacvinsky218@zoznam.sk

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Pre rýchlejšie pripojenie treba volať  12313

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @kacvinsky218

odpoveď od @ASK som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt


sidebar