Nedostatocne opravnenie

Otázka

  • 0

Kto iny ma mat dostatocne opravnenie k mojim informaciam nez ja? Nerozumiem... a nebavi ma travit tu hodiny studiom ako sa dostanem k informaciam o mojom ucte.... chodte do ..... trebars do Prahy K... hlavy

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

ak máš mobilné služby, musíš mať číslo delegované ID kódom (posledné 4 čísla PUK kódu), ináč ti nepôjde pozrieť skoro nič ^_^

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @radek.martinec,

odpoveď od @Mona Lisa som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nebudem zakladat novu temu, len sa pripojim k tejto, aj ked mam produkt delegovany ID kodom nemam opravnenie vidiet fakturu, po nacitani produktu cez ID kod som sa aj odhlasil aj znova prihlasil, no stale nemam opravnenie vidiet faktury, dakujem za pripadne riesenie.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

tak to vyzera tak ze moj problem vyriesilo dokoncenie aktivacie eletronickej komunikacie cez email a vymazanie delegovania, vsetko funguje ako ma.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
  • Všetko hore popísané som absolvovala, a keď som sa desiaty krát išla pozrieť na Moje Zmluvy tak mi ten idiot zas napísal, že NEMAM dostatočné oprávnenie. Už to 11 krát nebudem robiť, **piip** na vás aj telekom a idem k O2, akurát všera ma volali, kázala som im, aby zavolali v pondelok, že si overím viazanosť.Zbohom. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar