Fakturacny den

Otázka

  • 0

Ked si prenesiem čislo a mi vytvoria nejakz fakturačný den viem si ho dodatočne zmenit ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Áno, dá sa zmeniť, stačí zavolať na ich linku  0800 123 456 a keď nadiktujete ID kód (to sú tie posledné 4 čísla z PUK kódu - obálka, kde ste mali SIM kartu pri kúpe), vedia Vám zúčtovacie obdobie zmeniť.  Prípadne priamo na predajni, ak ste majiteľ čísla. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @daniel_123,

odpoveď od @Lusilienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar