Fakturacny den

Otázka

  • 0

Ked si prenesiem čislo a mi vytvoria nejakz fakturačný den viem si ho dodatočne zmenit ??

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Áno, dá sa zmeniť, stačí zavolať na ich linku  0800 123 456 a keď nadiktujete ID kód (to sú tie posledné 4 čísla z PUK kódu - obálka, kde ste mali SIM kartu pri kúpe), vedia Vám zúčtovacie obdobie zmeniť.  Prípadne priamo na predajni, ak ste majiteľ čísla. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ahoj @daniel_123,

odpoveď od @Lusilienka som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. 

V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže :)

Prajem pekný deň

Matej

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

Vytvor si účet alebo sa prihlás, ak chceš komentovať

Musíš byť členom, aby si mohol pridať komentár

Vytvoriť účet

Zaregistrujte si nový účet v našej komunite. Je to ľahké!


Registrácia nového účtu

Prihlásiť sa

Máš už účet? Prihlás sa tu.


Prihlásiť sa teraz

sidebar