Externá batéria

Otázka

  • 0

26.10.2016 som bol predľžiť viazanosť na paušál a bolo mi povedané že nemajú skladom externú batériu takže mi ju pošlú. Odvtedy nič dvakrát som volal operátorovi a sľúbili mi že mi dajú vedieť a zase nič. Chcel by som vedieť ako by postupovali oni keby som im nezaplatil faktúru a sľúbil im že sa im ozvem kedy zaplatím. Zdá sa mi to dosť neseriózne zo strany telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

5 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @safecom,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo. Preverím to,

Pekný deň

Matej 

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

znamy tiez objednaval na zaciatku akcie a povedali mu, ze mu to dojde postou kedze neboli na sklade , ale neviem ci mut o uz doslo

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ďakujem vybavené. Matey bol jediný z telekomu kto mal naozaj záujem o riešenie problému.

 

Ahoj @safecom,

pošli mi prosím do súkromnej správy Tvoje telefónne číslo. Preverím to,

Pekný deň

Matej 

 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar