faktura

Otázka

  • 0

dobry den chcela by som sa spytat ze platila som fakturu cez internet benking a dala som tam zly variabily symbol ale cislo uctu spravny aj som pisala na  pohladavky.pev@telekom.sk  mail nikdo mi nic neodpisal aj som zaslala fotku o zaplateni  a nic a tak som dneskaj este raz uhradila fakturu dakujem.

 

 

Editoval/-a prstekferdinand

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0
  • Kedy si písala, alebo poslala kopiu platby s VS?
  • pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete)
  • pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete) 
  •  

 Ak chceš aby platba bola zaevidovaná správne, treba poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol.  Prevod trvá jeden až štyri dni a nezabudni že je víkend.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar