Som uz zufaly z optiky telekomu

Otázka

  • 0

Dobry den, chcem sa postazovat a uz fakt neviem co mam robit. Mam doma optiku 300/30 a neustale starosti s internetom. Moje issues ktore som reportoval su stare uz mesiace. 

Mam docela silny desktop, i7, 32GB RAM,NVMe SSD, 2 sietove karty a ten TP-LINK co som dostal od telekomu isiel ihned do kosa. Pouzivam iba zariadenia Mikrotik a Ubiquiti.

No neustale prakticky kazdy vecer mam problem s pingami. Zacina to cca o 20:00 a konci asi o 1:00 rano. Skusal som rozne moznosti, vymenit router, pripojit sa priamo cez PPPoE mimo router priamo do PC. Normalne mam ping do www.six.sk nejakych 1-2 ms, a dostal som sa uz par krat aj 100ms ping. Telekomu to referujem aspon raz za tyzden. Vzdy mi pride rano SMS ze problem nieje na strane telekomu a mam si skontrolovat zariadenie. A mozem im darmo vysvetlovat ze to je vecer a tak a samozrejme rano ked si to skontroluje technik. nenajde problem a oznaci to ze je chyba na mojej strane pritom som si isty ze som pre zistenie problemu urobil aspon viacej ako 99.9% ostatnych uzivatelov. A tu nerozpravam iba o pingoch. Ale aj o rychlostiach. Obcas klesnu na rychlost urovne dymovych signalov. Problem je aj to ze nemozem si vobec dat ziadnu konkurenciu pretoze telekom je jediny na nasej ulici :(


Dakujem za odpoved co dalej.

 

Editoval/-a scandinator

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

s ich zariadeniami co si dostal pri zriadeni netu si skusal ake su rychlosti, pingy ?  na kolko ti klesa v tych intervaloch co si pisal rychlost a stupa ti odozva ? Mozno je vtedy vacsia penetracia siete- vacsie vytazenie, na tvojom mieste by som to vyskusal s povodnymi zariadeniami , ked ich este mas a ako dalsi krok ich stale otravovat.. mam skusenosti ze ked im tam stale volas a upozornujes ze chyba pretrvava tak sa rozhýbu, ale niekedy to chce fakt trpezlivosť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

s ich zariadeniami co si dostal pri zriadeni netu si skusal ake su rychlosti, pingy ?  na kolko ti klesa v tych intervaloch co si pisal rychlost a stupa ti odozva ? Mozno je vtedy vacsia penetracia siete- vacsie vytazenie, na tvojom mieste by som to vyskusal s povodnymi zariadeniami , ked ich este mas a ako dalsi krok ich stale otravovat.. mam skusenosti ze ked im tam stale volas a upozornujes ze chyba pretrvava tak sa rozhýbu, ale niekedy to chce fakt trpezlivosť.

Myslim ze je to irelevantne. pretoze to zariadenie tam nieje vobec. Nie ze ine. Ale skusal som priamo kabel do PC bez routeru a nieje to zle. Skusal som traceroute a brzdi to niekde medzi servermi telekomu. Na mojej strasne si dokazem povedat na 99.9% nieje chyba. A aj keby ze nahodou tam dam ten shitny tp-link a pojde to OK, stale je to humus ze to takto ide a len s ich zariadenim to ide. Huawei zariadenie od nich samozrejme na sieti mam. Ale cokolvek co ide od toho je uz moje. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ved prave to je to ze oni sa mozu ohradit tym ze npouzivas ich zariadenia, tak nie je zarucene ze ti to pojde tak ako ma... osobne si myslim ze tie ich routre co k sluzbam dodavaju su  slabe.. tiez si myslim ze nebude rozdiel ci tam mas svoj router alebo by si tam mal ich..tie rychlosti a pingy by mali byť cca rovnaké ak nie na tych lepsich zariadeniach este o cosi lepsie. ich DNS servery nepouzivas ? niekedy im zacnu blbnut a to sposobuje spomalovanie.. Inak odporucam stale volat technicku podporu, nech ti skusia restartnut na dialku tvoj okruh a pod.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Volat technicku podporu. ja som uz zufaly z toho pretoze v tych vecernych hodinach ked volavam som kolko krat aj 20 v poradi. A ja to ich zariadenie uz nemam vobec :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

skus odniekal zohnat a pripojit na siet.. schvalne co to spravi.. ak to bude to iste co mas teraz tak maju oni chybu na svojej strane, ale na to som si tiez zvykol ze presviedcaju ze nie oni nemaju a nakoniec maju..nechcu si priznat chybu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

skus odniekal zohnat a pripojit na siet.. schvalne co to spravi.. ak to bude to iste co mas teraz tak maju oni chybu na svojej strane, ale na to som si tiez zvykol ze presviedcaju ze nie oni nemaju a nakoniec maju..nechcu si priznat chybu.

Ok. Skusim. Zoberiem z alzy na chvilu. Ale vies. prejavuje sa to iba vo vecernych hodinach. Rano sa nato pozrie technik od seba a vidi ze je to OK. To je toto uz dokolecka asi 6-7 krat uz bez sance ich dostat ku mne domov nech to pozrie. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Oh, kedysi som bez problemov svoje masiny mohol pingovat 18ms ci bola noc, spicka, rano, kedykolvek. Teraz sa pod 60ms nedostanem. a o rychlosti internetu ani nehovorim. 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ked ti chyba pretrvavaa ze to nevyriesi na dialku technicka podpora cez mobil tak ich povinnostou je k tebe poslat technika.. lebo ty za tu sluzbu platis mesacne peniaze ako za plnohodnotnu ze ti slape tak ako ma . Nedaj sa nimi odbyť :)

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

na optike máš dymové signály..to ako rýchlo ti dymia?   neviem či mám-e šťastie len my tu ale okrem toho že vypnú elektriku tak šlape optika stále a ping okolo 8-15...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar