Faktury po odchode ku konkurencii

Otázka

  • 0

Dobry den.

Mozno mi niekto poradi...

Preniesol som si cisla z Telekomu ku konkurencii a samozrejme v sekcii Moj Telekom uz neuvidim niektore polozky, ktore boli predtym pristupne. Tyka sa to aj faktur.

Sranda ale bude, ked bude Telekom nahanat zaplatenie faktury pretoze oni ju sice vystavia ale na strankach ich uz neuvidim a odkedy som podpisal dohodu o elektronickej komunikacii a potvrdil moj email pre zasielanie faktur, tak od tych cias mi ani jedna faktura neprisla (predtym chodili na moj stary email).

Teraz neviem, ko tie faktury uhradim ked o nich nebudem vediet pretoze na webe uz nie su pristupne ale do emailu sa neposielaju, neviem preco, asi pre srandu kralikov si pytali odo mna emailovu adresu.

Necham sa prekvapit alebo pockam az na exekuciu?

Nech tento prispeok zaroven sluzi ako dokaz o mojom dobrom zaujme riesit tento stav, aj ked si myslim, ze nan nik povolany neodpovie.

Pekny den.

Tibor

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Potrebné informácie k faktúram poskytnú na ZL 0800123456, na predajni Telekomu alebo odošli správu @Matey https://forum.telekom.sk/profile/2001698-matey/

 

Mali sme rovnaký problém a preto viem, že to treba riešiť čím skôr.

Editoval/-a ASK

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

Potrebné informácie k faktúram poskytnú na ZL 0800123456, na predajni Telekomu alebo odošli správu @Matey https://forum.telekom.sk/profile/2001698-matey/

 

Mali sme rovnaký problém a preto viem, že to treba riešiť čím skôr.

Zavolal som na cislo 0800123456 a po zvoleni faktur som sa dozvedel, ze suma na poslednej fakture je 0 Euro. Potesi ale aj tak mi to neda, pretoze bolo to od 22. do 26. t.j. 4 dni a pri cene 30 Euro/30 dni by som mal zaplatit 4 Eura. Podla tohoto to vyzera, ze nemusim platit nic. Je aj ina nie velmi zlozita a trnista cesta ako to zistit? Zaujimave ale je, ze odkedy som podpisal dohodu o elektronickej komunikacii (koniec augusta 2016) a uviedol moj email (podotykam bez chyby, spravny) tak mi ani jedna faktura neprisla na email a to som ziadal o zasielanie na email. Ale ked som videl ako tazko funguje delegovanie tak sa necudujem, ze emaily nechodia, mozno to dojde zaciatkom noveho roka ;-). Len aby neboli problemy so zaplatenim zostatkov. Otazka na tomto fore snad dostatocne vyjadruje moju dobru volu riesit tento stav a umysel zaplatit podlznosti.

Ale asi to bude iba recnicka oatzka...

Tibor

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar