Problem s pripojenim Smart TV do internetu

Otázka

  • 0

Dobry den,

ma internetove pripojenie Magio Internet XL kde vyuzivam wifi router Belkin, ktory som od Vas kupil.

Mam problem s pripojenim internetu na SMART TV Samsung UE50KU6072U Série 6.

Tv ma problem s pripojenim do internetu cez Vasu siet pomocou kabla ako aj pomocou wifi.

Pri pokuse o pripojenie TV vypise "Pripojenie k internetu zlyhalo", aj ked dostane spravnu ip adresu z dhcp serveru na routri Belkin. V TV nasledne funguje webovy prehliadac ale nefunguju ostatne funkcie, ktore vyzaduju internet ani aplikacie nainstalovane v TV.

Pri pripojeni cez mobil do siete orange (portable hotspot), sa TV bez problemov pripoji v internetu a vsetky funkcie funguju.

Riesil som tento problem so supportom Samsung. Na zaklade odporucani supportu Samsung som vyskusal nastavit ine DNS servery, niekolko krat som restartovat wifi router aj opticky prevodnik, zresetoval som TV do vychodzich nastaveni..

Nakoniec som bol odkazali na poskytovatela internetu s tym, ze pravdepodobne je blokovana komunikacia TV smerom do internetu.

Viete preverit v com je problem a ako ho je mozne vyriesit?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

12 odpovedí na túto otázku

  • 0

Ahoj @schmotzer,

my porty neblokujeme. Ak teda nejde - môže byť chybný router - Belkin. Vyskúšaj prosím iný router.

Pekný deň

Matej 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim,

vymenil som router za TP-LINK TL-WR841N ale nic sa nezmenilo...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Na technickú linku si volal? Ak nie zavolaj tam: 0800 123 777

To keď nie je v telke ani routeri to bude niekde zo strany telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

jasne. to som skusal, samozrejme mi k tomu nevedeli nic povedat. len mi dali mail kde mam poslat popis problemu...

takze cakam na odpoved..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

v prehliadaci naozaj funguje pripojenie na internet? nemohlo sa stat ze ste skusal len stranky ulozene v cache?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

urcite funguje, skusal som niekolko sk,cz aj zahranicnych webov vsetky sli, aj videa na youtube...

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

No mňa len už len napadlo buď skúsiť vypnúť firewall na routri prípadne skúsiť umiestniť TV do DMZ a vyskúšať či to pôjde.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

firewall som vypol medzi prvymi, aj na 1 aj na 2 routri..

to DMZ znelo slubne, tak som to teraz vyskusal ale ani to nepomohlo.

pre istotu som este vyskusal 3 wifi router, ale nic..

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Zdravim, mam ten isty model TV a robi mi tu istu chybu, vyriesili ste to nejako? Vdaka za odpoveď.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Mam Samsung UE48H6670, viac ako dvojrocny model s poslednou aktualizaciou. Vyuzivam tiez pripojenie od Telekomu a nemam problem s pripojenim TV cez kabel a WiFi, vsetky funkcie/aplikacie vyuzivajuce internet funguju. Pridelovanie DNS mam automaticke, rovnako ako pridelovanie IP adresy a vyuzivam aj ine aplikacie ako webovy prehliadac.
Pochybujem, ze by Telekom blokoval apky len v niektorych modeloch Samsungu. Pripojenim to podla mna nebude, vidim to na problem nastavenia routra alebo TV.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar