ADSL na VDSL

Otázka

  • 0

Zdravíčko, chcel by som sa len informovať aký je problém zariadiť túto zmenu, keď je úplne dostupná a pri volaní na zákaznickú linku ste povedali, že do týždňa by to malo byť hotové a nechcem už ani hovoriť ako dlho to trvá a stále nič. Všetky podmienky pre VDSL spĺňame a stále sa nič nevyriešilo. Volať sa mi nechce už 3tí krát. Môžte ma informovať na email na osobné údaje ohľadom faktúry, aby sa to mohlo doriešiť.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

menil si aj router? oni ta na mail nebudu kontaktovat /sak odkial by ho aj mali . Ak chces aby ta kontaktovali mailom musis im napisat na marketing@telekom.sk , ci myslis, ze presne vedia z tohto prispevku o koho a o co ide?

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar