Nahrávanie v aplikácii na telefóne

Otázka

  • 0

Dobrý, chcem si nahrať program do aplikácie Magio GO na mobilnom telefóne. Po zvolení programu mi napíše, ze je nedostatok úložiska na mojom Magio účte. V nahrávkach pritom nie je nič a píše mi, že je dostupné 100% úložiska. Neviete mi poradiť v com je problém a ako ho vyriešiť ??

Ďakujem.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

1 odpoveď na túto otázku

  • 0

Už skôr som si všimol, že s nahrávaním na Magio GO to v poslednom čase nejak hapruje, podobne ako s celým Magio Go po tej akutalizácii, na ktorej "ešte musia vychytať chyby". Teraz som si k tomu trocha sadol a zistil, že to nie že hapruje, ale že nahrávanie vlastne vôbec nejde. Nedá sa mi nahrávať ani z mobilnej apky, ani v prehliadači - v apke mi to vypíše chybu a v PC zase nie je vôbec možnosť nahrať niečo na Magio Go (iba na Box). Len doplním, že si platím Magio Go Archív a to že to nefunguje ktovie už ako dlho, to asi nie je problém pre Telekom, veď hlavné, že si to ľudia platia.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar