nesprávne poradie programu ,nahrávanie uplne ineho programu

Otázka

  • 0

chcem sa opýtať kompetentných ktorý tvoria program napr na Markize , prečo ked dám nahrávať určitý film alebo seriál napr . ktorý má začať o 02,10. konkrétne NSIS amer.nar.vyš úrad XII/11,12/ ..tie vaše blbé reklamy ho bud posunu až o celu hodinu alebo máte v tom bordel ,čím sa mi nahráva úplne iný film ako chcem ja....a to sa stáve bežne aj u inýh sl komerčných!!!  kanaloch...a kde by som tu na tomto webe mohol napísať reklamaciu ...lebo asi sa nedá ,stále ma vyhodi na forum....a nebaví ma stále vyvolavať technikom a operátorom .....

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

9 odpovedí na túto otázku

  • 0

ale samozrejem že za zmenu programu nemôže Telecom ako sprostredkovateľ..ale on ako trochu iný činiteľ,nie obyčajny uživateľ ako sme my ..by možno mohol niečo v tom urobiť ..napr že by vyňal Markizu zo základneho balíka???? ...viem že je to nerealne len ma to tak napadlo ...alebo nech požiada on o zmenu rozpisu ich skladby programu , lebo my ho čítame na info Magia nie Markizy...resp cez neho ...je to na dlhšie debaty a asi sa aj tak nič nezmeni,aj tak za chvíľku bude aj reklama prerušená ,dalšiu reklamou ..je to cele choré....už aj tak ...nechajte to tak ...howg a sorky že som to tu nečrtol

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

@Bogoflor precitaj si prispevok od @Matej ... ako vazne, tato tema je uplne mimo, schvalne napis do mail do markizy co ti na to odpovedia 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ľudia uvedomte si že telekom len ponúka službu nahrať si program.. dá sa nastaviť aj manuálne nahrávanie, nemusíte sa riadiť podľa EPG. Či, keď si kúpite auto, tak potom nadávate výrobcovi auta že prečo predáva autá, keď sú cesty deravé a nedá sa po nich jazdiť?
Tento problém, že sa vám nahrá iný program telekom nevyrieši... a nie som zamestnanec telekomu, len uvažujem racionálne... skrátka ak markíza nahlási telekomu že zajtra o 20:00 pôjde film a skončí o 22:00, tak to že sa v skutočnosti pretiahne o hodinu kvôli reklamám je chyba markízy a nie telekomu.

Telekom je len sprostredkovateľ ... uvediem iný príklad, objednáte si zelené tričko cez internet a dovezie vám ho slovenská pošta.. budete sa sťažovať slovenskej pošte, keď zistíte že vám poslali inú farbu trička? nemyslím si.. tak by ste sa nemali sťažovať telekomu že markíza vysiela niečo iné čo mala v pláne

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

a o toto tu vlastne ide...ked vtáčka chytajú ,pekne mu spievajú.....na tieto nedostatky ...nikdy..nijaký operator ktorý ťa láka na určitý produkt neupozorni...nepojde predsa proti svojmu chlebodárcovi a za každeho chyteneho kleinta ma predsa body a provízie ...tak že to zhrniem ..o...eb...ako všetko na Slovnesku.... :(

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

neviem aké majú medzi sebou vzťahy a kto koľko info a nakoľko presných komu a v akej forme posúva ale neverím, že je to problém len spomínanej markízy pretože pustí o 2 reklamy navyše ako bolo v pláne.  nevravím, že sa reklama vytratí z obrazoviek ale EPG s tým počíta už teraz. Veď filmy, ktoré majú 90 minút sú v EPG na 3 hodiny. jediné záchytné body sú snáď len správy, ktoré začínajú vždy v presný čas. všetko ostatné je +/-  Možno by sa tomu predišlo, keby sa popri video streamu vysielali aj nejké "metadáta" o práve vysielanom programe... ale ja do tohoto nevidím ako to má telekom poriešené. a ani neviem či je to možné v súčasnej dobe realizovať...

Ak ide teda zo svojej podstaty o nespoľahlivú službu mala by sa tak zákazníkovi aj prezentovať. To je môj názor. 

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

to ja chapem ale zamysli sa nad tym aj z druhej strany, co ma telekom hucat do markizy aby vysielali presne? tiez ma to **piip**, ale proste je to posledne roky tak a reklama sa len tazko vytrati z orbazoviek a vzdy nas bude obtazovat

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Nahrávanie je prezentované ako jedna z funkcií Magia. Pokiaľ nefunguje korektne je podľa mňa rozumné požadovať nápravu od toho, kto mi takúto službu sľúbil pri podpise zmluvy. To že je chyba v EPG a Telekom berie info do EPG od externej firmy nemusí koncového zákazníka vôbec zaujímať a ani by nemalo.  

chyba v EPG je problém, ktorý postihuje všetkých zákazníkov. je teda dobré riešiť to na fóre ale čo sa týka ostatných problémov ktoré tu popisuješ neostáva ti nič iné než sa obrátiť na technickú podporu

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

veľmi ľahké....Telekom je môj zriadovateľ tejto služby a od začiatku mam s Magiom problém..asi toľko....vypadáva signál,nahrávky nie su celé/ hoci mam nastavené pred aj po dosť minut...obraz má pásy skáče ...a za to mám platiť????si zamestnanec Telokomu že sa hned ho tak zastávaš??? ja len chcem vedieť Kto??? je zodpovedný ....za túto službu..

odpoveď sa páči : 1 osobe

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Ked sa chces spytat kompetentnych ktori tvoria lrogram na markiza preco sa to pytas na telekom fore ? :) ci telekom moze za to ze telky maju reklamy? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar