Otázka

  • 0

Kam sa podela stará verzia stránky: Teraz bje treba tráviť uPC hodiny a stále len: zadajte, zadajte, zadajte!!!! To už nestačí heslo?   Ja starší užívateľ už nemám nervy na to, aby som stále niečo zadával .! nA to chcem zistiť len úhrady faktúr.  ďakujem za takú službu: Ján

odpoveď sa páči : 2 osobám

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

6 odpovedí na túto otázku

  • 0

nerozumiem, co mas zadat? verzia akej stranky? telekom ci moj telekom? lebo ak myslis moj telekom, tak uz stara verzia nefunguje mozno aj pol roka

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Kto ziadal telekom aby menil sposob prihlasovania do " moj telekom" Nikto zo zakaznikov. Naozaj pre tych skor narodenych je velky problem si v sucasnosti pozriet svoje veci na webe telekomu.

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ti skor narodeni riesia faktury inak ako ti neskor narodeni

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

ti skor narodeni riesia faktury inak ako ti neskor narodeni

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0
 

ti skor narodeni riesia faktury inak ako ti neskor narodeni

Vysvetli ako inak riešia faktúry tí skôr narodení?

 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Pre lepší prehľad odporúčam aktivovať SMS notifikácie o faktúre.   

SMS informuje o vystavení novej faktúry, pri platbách inkasom z účtu aj o prípadnom prekročení inkasného limitu. SMS upozorní, ak faktúra nie je uhradená v termíne splatnosti.

  • SMS - vystavenie faktúry
  • SMS - prekročený inkasný limit
  • SMS - splatnosť faktúry
  • SMS - úhrada faktúry
  •  

Aktivácia je možná prostredníctvom:

  • zaslania SMS na číslo 123 23, napr. FKTLIMITmedzeraZAP.
  • zavolaním na linku Služby zákazníkom 0800 123 456, voľba 3 a následne voľba 4.

Deaktiváciu zvolenej služby je možné vykonať rovnakým spôsobom, napr. FKTSPLATNOSTmedzeraVYP.

 

SMS príkazy pre aktiváciu:

SMS - vystavenie faktúry:
„FKTmedzeraZAP", „FKTmedzeraVYP"

SMS - prekročený inkasný limit:
„FKTLIMITmedzeraZAP" alebo „FKTLIMmedzeraVYP"

SMS - splatnosť faktúry:
„FKTSPLATmedzeraZAP", „FKTSPLATmedzeraVYP"
„FKTSPLATNOSTmedzeraZAP" , „FKTPLATNOSTmedzera VYP"

SMS o úhrade faktúry:
„FKTUHRADAmedzeraZAP", „FKTUHRADAmedzeraVYP"
„FKTPLATBAmedzeraZAP", „FKTPLATBAmedzeraVYP"

 

2. Jednorazové SMS notifikácie o faktúre

Ak si chcete overiť výšku a splatnosť vašich faktúr, pošlite SMS na číslo 123, alebo zavolajte na linku Služby zákazníkom 0800123456. SMS môžete poslať podľa typu vašej požiadavky v tvare:

FKTmedzeraVARIABILNY SYMBOL faktúry - pre informácie o vašej faktúre so zadaným variabilným symbolom, napr. FKT 123123123123

FKTmedzeraNEUHRADENE - pre informácie o neuhradených faktúrach za posledné 3 zúčtovacie obdobia

FKTmedzeraMESIAC - obdobie sa vzťahuje k dátumu posledného dňa vášho zúčtovacieho obdobia, napr. FKT 09

Prijatá bezplatná SMS bude obsahovať dátum vystavenia faktúry, sumu, stav úhrady, variabilný symbol, splatnosť, číslo účtu, 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar