Otázka

  • 0

Dobrý deň,

dnes som si prvýkrát aktivoval službu SURF1000, peniaze mi to zobralo, ukazuje mi, že som pripojený na dátach, no na internet sa nedokážem pripojiť... Dokonca mi Safari vyhadzuje, že nemám aktivovanú žiadnu dátovú službu. V čom môže byť problém a ako ho vyriešiť? 

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach

2 odpovede na túto otázku

  • 0

Odporúčam ti napísať na online chat alebo zavolaj na bezplatnú linku 0800123777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
  • 0

Skús skontrolovať nastavenia APN a čí náhodou nie si v roamingu. Ak je všetko OK tak iba 0800 123 777

Zdieľať tento príspevok


Odkaz na príspevok
Zdieľať na iných stránkach
Hosť
Táto téma je teraz uzamknutá pre ďalšie odpovede.

sidebar